Wpis z mikrobloga

@MOSS-FETT: te HD-packi sprawiają, że te gry wyglądają okropnie. Co z tego, że grafika jest "ładana" jak nic do siebie nie pasuje i nie ma to przełożenia na gameplay? ( ͡º ͜ʖ͡º) Dalej eksplozja ma 4 klatki animacji a kładzenie się 1 klatkę xD

Gorzej niż 4K texture packi do 15 letnich gier 3D.
  • Odpowiedz
@Kryspin013: #!$%@?. zapominasz chyba, że takie gry wychodziły normalnie, nie jako mod i jakoś nikt nic nie gadał a wręcz się jarał. No czym to się różni od jakiejś 16 bitówki? #!$%@?łeś się do nich że "nic do siebie nie pasuje i nie ma to przełożenia na gameplay? ( ͡º ͜ʖ͡º) Dalej eksplozja ma 4 klatki animacji a kładzenie się 1 klatkę" a naprawdę często tak
  • Odpowiedz
Nie czaję co się srasz, że gra ma lepsze tekstury.


@MOSS-FETT: W dużej mierze to kwestia indywidualna, ale to tak jak masz np. ultra realistyczne mody do gothica, które poprawiają grafikę, ale nie zmienia to faktu, że gra to dalej drewno. W przypadku contry pixel art pasuje do rozgrywki i nie jako jest częścią gry. "Ładne" tekstury tak sobie pasują, bo nie dość, że wyglądają kiczowato i to nic nie zmieniają
  • Odpowiedz
@MOSS-FETT: Btw, twój przykład z contry na DS-a jest nie trafiony. Zobacz sobie ile klatek animacji ma sama główna postać. To, że się kładzie w jednej klatce to akurat część gameplayu ale zobacz sobie ile ma klatek skoku a ile ma w tym modzie zaprezentowanym przez ciebie. Albo zobacz sobie na animację chodzenia. W contrze 4 postać ma o wiele płyniejszą animację mimo spritów w niższej rozdziałce ( ͡° ͜
Kryspin013 - @MOSS-FETT: Btw, twój przykład z contry na DS-a jest nie trafiony. Zobac...

źródło: comment_16440993423OcdKygsUrkVi1PZHvTxm6.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz