Wpis z mikrobloga

Witam,
Jakiś czas temu rozkleiły mi się warstwy podeszwy. Oddałem obuwie z tytułu rękojmi buty naprawiono.
Po jakimś czasie buty ponownie się rozkleiły. I zastanawiam się czy mogę żądać zwrotu gotówki. Pytanie czy uważacie, że ta wada jest wg was istotna czy nie? Jestem przekonany, że kolejne naprawy zakończą się ponownym rozklejeniem....

#reklamacja #buty #obuwie #rekojmia
dirtdiver_ - Witam,
Jakiś czas temu rozkleiły mi się warstwy podeszwy. Oddałem obuwi...

źródło: comment_1644421293NXaOAxIyM8BqnwFrU8Rltt.jpg

Pobierz
  • 5
@dirtdiver_: w rekojmi przeciez sam decydujesz w jaki sposob rozwiazujesz sprawe
sprzedawca moze odmowic np wymiany na nowy lub zwrotu jesli wada narazago na niewspolmierne koszty do naprawy

ale jak po 1 naprawie dochodzi do kolejnego uszkodzeniato juz zwrot kasy lub wymiana na nowy, innej opcji nie maja
@dirtdiver_: rekojmia

1. zwrot kasy
2. wymiana
3. naprawa

gdy skladasz reklamajce wybierasz tytul czyli rekojmie i do tego zadanie

jesli sprzedawca odmowi 2, moze zaproponowac czesciowy zwrot kasy, ale tez odmowic calkowity i wziac na naprawe
niewiele z tym mozna zrobic, zazwyczaj trzeba wyslac na naprawe, bo sie ostatnio wycwanili

gdy wroci z naprawy i znowu dojdzie do uszkodzenia, zadasz czego chcesz i on nie ma opcji wymigania sie od