Aktywne Wpisy
anoysath +66
cirilla1989 +11
Mirki, podpowiedzcie jak zachować się za kierownicą na takiej szklance jak ostatnio? Przyznam się bez bicia (prawko od zaledwie 2l), że mimo jazdy na drugim biegu na szklance wpadałam w poslizgi. Dlatego, że jestem gówniara stazowa za kółkiem, to jako dobrzy koledzy sypnijcie trochę z doświadczenia jak się zachować. Dzięki!
#niebieskiepaski #rozowepaski #motoryzacja #prawojazdy #kiciochpyta
#niebieskiepaski #rozowepaski #motoryzacja #prawojazdy #kiciochpyta
Zarządca zaproponował wysłanie licznika na ekspertyzę, ale najpierw miałem za nią zapłacić 600 zł. Na pytanie, co składa się na koszt ekspertyzy nie uzyskałem odpowiedzi, więc wysłałem do zarządcy oficjalną reklamację poleconym.
Zarządca po otrzymaniu reklamacji ekspresowo wysłał licznik na ekspertyzę bez domagania się 600 zł. Po kilkunastu dniach skontaktowałem się z zarządcą, a ten powiedział, że sprawdzenie licznika trochę trwa i żebym poczekał.
Właśnie mija 5 miesiąc (reklamacja złożona 30.09.2021), a ja wciąż nie otrzymałem informacji o ekspertyzie i wciąż wisi mi rachunek 5k w e-kartotece.
Nie chce mi się kopać z tymi idiotami, więc pomyślałem, że może zgłoszę się do jakiejś kancelarii prawnej i poproszę o sporządzenie pisma, które zakończy sprawę. Czy możecie polecić jakąś kancelarię, która za stówkę, czy dwie sporządzi pismo o przekroczeniu ustawowego czasu na rozpatrzenie reklamacji i tym samym problem się rozwiąże, a mój rachunek zostanie skorygowany?
Może macie jakieś inne pomysły?
#pytaniedoeksperta #prawo #kiciochpyta #mieszkaniedeweloperskie
@Norbercikk: licznik jest sprawny, tj. dobrze mierzy przepływy. Liczydło w liczniku jest walnięte, bo 1 powinna powoli pojawiać się, gdy z tyłu mamy cyfrę 8-9, a tutaj 1 zaczęła przeskakiwać przy 5-6 z tyłu.
@Norbercikk: bo ktoś źle go spisał? przecież op napisał. Więc licznik jest ok.
@Just_do_it: powinni Ci anulować to. Przychodzi typ spisać widzi że się nie zgadza i korekta do tamtej faktury. Sprawa do załatwienia w 1 dzień?
Powiedzieli, że zajmą się sprawą, a jedyne co zrobili (o czym mi wiadomo) to niepotrzebnie wysłali licznik na ekspertyzę.
Jutro będę miał info jaki jest status sprawy.
@Just_do_it: Myślałem że w takiej sytuacji wystarczy ponowny odczyt.
Chyba najłatwiej i najtaniej jest sprawdzić najbardziej prawdopodobną przyczynę, czyli błąd ludzki. Czemu te dzbany chciały robić jakąś ekspertyzę?
Po co szybko rozwiązać problem jak można go skomplikować, wk*rwić kogoś i może przy okazji zarobić kasę jak ktoś odpuści i zapłaci z góry?
@Just_do_it: Zarobek taki średni. Oczywiście mieli by od Ciebie darmową pożyczkę a Ty miałbyś zamrożone 5k, ale przecież za rok miałbyś wielką nadpłatę.
Nie chce mi się zmieścić w głowie, że nie zaproponowali ponownego odczytu.
Nie rozumiem po co tu jakieś ekspertyzy jeśli problem jest z błędnym odczytem.
A jeśli to jest nowe mieszkanie to masz może stany spisane przez dewelopera przy odbiorze mieszkania ?
Mam gdzieś spisane liczniki po odbiorze mieszkania, a co?
A co do samej reklamacji...to jest nowe mieszkanie, więc możesz zgłosić urządzenia na rękojmi do dewelopera.
Ooo o tym nie pomyślałem. Sprawdzę, czy mam gdzieś regulamin i dowiem się co z rękojmią.