Wpis z mikrobloga

Kilka miesięcy temu otrzymałem rachunek za wodę 5k PLN wpis tutaj. Ktoś się machnął i źle odczytał licznik ciepłej wody.
Zarządca zaproponował wysłanie licznika na ekspertyzę, ale najpierw miałem za nią zapłacić 600 zł. Na pytanie, co składa się na koszt ekspertyzy nie uzyskałem odpowiedzi, więc wysłałem do zarządcy oficjalną reklamację poleconym.
Zarządca po otrzymaniu reklamacji ekspresowo wysłał licznik na ekspertyzę bez domagania się 600 zł. Po kilkunastu dniach skontaktowałem się z zarządcą, a ten powiedział, że sprawdzenie licznika trochę trwa i żebym poczekał.
Właśnie mija 5 miesiąc (reklamacja złożona 30.09.2021), a ja wciąż nie otrzymałem informacji o ekspertyzie i wciąż wisi mi rachunek 5k w e-kartotece.

Nie chce mi się kopać z tymi idiotami, więc pomyślałem, że może zgłoszę się do jakiejś kancelarii prawnej i poproszę o sporządzenie pisma, które zakończy sprawę. Czy możecie polecić jakąś kancelarię, która za stówkę, czy dwie sporządzi pismo o przekroczeniu ustawowego czasu na rozpatrzenie reklamacji i tym samym problem się rozwiąże, a mój rachunek zostanie skorygowany?
Może macie jakieś inne pomysły?

#pytaniedoeksperta #prawo #kiciochpyta #mieszkaniedeweloperskie
Justdoit - Kilka miesięcy temu otrzymałem rachunek za wodę 5k PLN wpis tutaj. Ktoś si...

źródło: comment_1645520478R4XB9gR8UuB9FfUYYDkCWF.jpg

Pobierz
  • 109
  • Odpowiedz
No to nie płacisz za wodę przez X lat. Trochę nie rozumiem całej tej sprawy, gdzie tutaj jest problem


@r5678: W zablokowaniu 5 kafli na kilak lat?

@Just_do_it: źle zrobiłeś, że oddałeś licznik.

Trzeba było po polsku: #!$%@?ć zarządcę, wysłać list do jakiejś gazety czy innych hien, zanieśc kopię listu-skargi do merdiów pani zarządcy i zażądać wyjaśnienia.
  • Odpowiedz
@bumbp przecież masz zdjęcie licznika i na nim jego model, możesz sobie sprawdzić że to licznik radiowy. OP w poprzednim wpisie pisał, że nie wie kto i kiedy spisywał licznik, prawdopodobnie dlatego że nikt tego osobiście tego nie robił. A licznik jest uszkodzony, bo takie wskazanie (pomiędzy 0, a 1) nie ma prawa wystąpić przy tym stanie, to nie zabawka że cyferki mogą być lekko przesunięte.
  • Odpowiedz
@Just_do_it: było trzeba porównać z wodomierzem głównym od razu jak przyszedł rachunek za te ciepłą wodę.. Na pewno ciepłownia ma jakiś wodomierz dla siebie, gdzie wystawia rachunek tej Spółdzielni Mieszkaniowej czy tam Wspólnocie.
  • Odpowiedz
@Just_do_it: może poinformuj go że składasz w najbliższym czasie zawiadomienie o próbie oszustwa/kradzieży na 5tys. bo jak dla mnie na to to wygląda jeżeli nikt nie próbował sprawy przez tak długi czas rozwiązać.
  • Odpowiedz
@bumbp przesunięcie następuje dopiero przy stanie 99,999, wtedy wszystkie cyfry się razem przesuwają na 100,000, nie ma opcji żeby się jakaś cyfra wcześniej przesuwała, jak tak się dzieje to jest uszkodzony mechanizm. Też mam u siebie liczniki Apatora.
  • Odpowiedz
Jak coś to polecam moją żonę jako adwokata, jest młoda więc jest ambitna i jej się chce i zajmuje się różnymi sprawami, także jeśli będziesz jeszcze jutro potrzebował pomocy to pisz :)
  • Odpowiedz
Właśnie mija 5 miesiąc


@Just_do_it: reklamacje bez odpowiedzi w ciagu 14 dni - uważa się za rozpatrzone pozytywnie...

Art. 561 Kodeksu cywilnego mówi, że jeżeli sprzedawca, który otrzymał od kupującego żądanie wymiany lub usunięcia wady albo obniżenia ceny, nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że uznał je za uzasadnione.
  • Odpowiedz
@Just_do_it: nie rozumiem, przecież zarządca powinien porównać stan licznika głównego na budynku z podlicznikami w poszczególnych lokalach i wtedy od razu by wiedział, że był błąd odczytu u ciebie. W czym problem?
  • Odpowiedz