Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mam 5 lat komercyjnego expa w #webdev i drugie tyle hobbystycznego, pracuję jako senior PHP backend, 15k brutto na UoP, z benefitami w moim korpo wychodzi mi około 14k na rękę i wydaje mi się że to już sufit jeśli chodzi o PHP w Polsce w skali makro. W obecnej firmie zaraz pyknie mi rok i planuję uciekać. Nie wiem czy mam pecha, czy to specyfika tego stacku, zawsze zatrudniam się na backend API w nowych technologiach a kończę na legacy i CRUD, trochę jako frontend, trochę jako ops, trochę jako lead a ja chce planować architekturę i kodować, najlepiej mikroserwisy z ciekawa infrastrukturą. Robię na UoP bo tak mi wygodnie, kilka tyś tyś tyś w jedna albo w druga stronę, nie robi mi na tyle dużej różnicy żeby przejść na B2B.

Jednak, z okazji tego że i tak chce zmienić robotę, pomyślałem że tym razem spróbuje full remote za granicą, bez Polskiego pośrednika a bez B2B ani rusz. Czy w umowie B2B z waszej strony, narzucacie wpisy o zakresie obowiązków lub stacku z wersjami poniżej których nie robicie, tak żeby nie wpaść w jakąś kupę? Ilekroć na technicznych rozmowach rekrutacyjnych, cały projekt i stack wygląda super i tylko "małe" legacy do "utrzymania" to po poznaniu projektu od środka, okazuje się że całość łącznie z infrastrukturą to kula błota a ja i tak robię to na co się nie umawiałem. I tak jest za każdym razem mimo że filtruje januszeksy i szukam spółek-produktów.

#programista15k #programowanie

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #62573270852884c772bec94d
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: sokytsinolop
Przekaż darowiznę
  • 11
wydaje mi się że to już sufit jeśli chodzi o PHP w Polsce w skali makro


@AnonimoweMirkoWyznania: masz rację, wydaje Ci się

czy to specyfika tego stacku, zawsze zatrudniam się na backend API w nowych technologiach a kończę na legacy i CRUD