Wpis z mikrobloga

@AvantaR: Pasek czy łańcuch? Sama robocizna czy z częściami? Ile jest elementów (są silniki z jednym paskiem, a są z czterema łańcuchami)? Z której strony jest rozrząd (przod, tył, bok) i co trzeba demontować, żeby mieć dostęp?
@AvantaR: wszystko zależy, ja z ciekawości sprawdzałem ile wynosi wymiana (teoretycznie wiecznego) rozrządu w 2.5 litrowym lexusie to ceny zaczynały się z częściami od 10 tysięcy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@AvantaR Może kosztować 300zł, może kosztować i 8000zł, bez podania co to za fura to se możesz dzwonić do wróżbity Macieja. Edit, w tej Kijance to myślę w tysiaku się zmieścisz, ja w Hyundaiu Getz 1.1 2008 kilka lat temu płaciłem może z 600zł.
OK, dzięki za info. Nie myślałem, że rozstrzał jest tak wielki. To sprawdzony mechanik, więc kasy nigdy nie wyciągał, ale tutaj kwota trochę wyższa niż za „normalne” roboty, więc wolałem sprawdzić. Wesołych!
@AvantaR jeżeli benzyna 1.4 lub 1.6 silnik G4FC lub G4FA to sam ori rozrząd kosztuje około 800 zł i to bez kol i zmiennej fazy. Z tego co pamiętam to roboty też trochę jest bo tam jest łańcuch rozrządu i trzeba cały dekiel obudowę rozrzadu ściągać, która jest mocowana w całości na silikon . Ogólnie nie fajna robota