Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Czy zatrudniając się na umowę zlecenie muszę sobie sama przygotowywać jakąś listę obecności czy ktoś inny będzie to za mnie robił? A może w pracy już coś takiego będzie? Będę pracować w sieciówce z ciuchami. Ostatni raz na zleceniu pracowałam 6 lat temu i nie pamiętam jak to było. #praca #pytanie #pracbaza

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #6278e2cbb2e4a3f18943c83f
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: LeVentLeCri
Przekaż darowiznę
  • 2
  • Odpowiedz
ŻarliwyCzubek: Lepiej zapytaj w firmie. Ja pracowałem na zleceniu w dwóch firmach i była odgórnie prowadzona ewidencja pracy. W jednej firmie elektronicznie, w drugiej najpierw analogowo (zeszycik, lepiej unikać) i później elektronicznie. Jak będziesz mieć tylko zeszycik ze zmianami, polecam robić zdjęcia żeby w razie czego kryć dupę, że wtedy i wtedy się było. Mnie jedna firma oszukała na kilka godzin, a przez współpracownika boidupę i problem z dostępnością zeszytu nie
  • Odpowiedz