Wpis z mikrobloga

@trzyakordy: Auto, które miało zegary mechaniczne z mojego obrazka, który dałem miało wentylowane fotele, grzejące, masujące, do tego fotel miał z tego co pamiętam 20 ustawień. A opcji wyposażenia były setki. To, czy zegary są mechaniczne czy lcd nie ma tutaj nic do rzeczy.
@paaweuuu: Ale co z tego, że nie widziałeś? By widzieć listę muzyki, musisz mieć ekran zamiast zegarów?

Między tymi zegarami masz miejsce na 7 calowy ekran btw.


Po to ci to napisałem, byś wiedział, że producent spokojnie mógł dać tam 7 calowy ekran, który pokaże wszystko, ale nie dał, tylko zmienił zegary na ten żałosny wyświetlacz za 10 dolców.
@trzyakordy: Ilość informacji we współczesnym aucie średniego segmentu pochodząca od samych systemów wspomagających jazdę jest tak wielka że musiałbyś mieć tych wskaźników jak w bombowcu, druga kwestia że takie wyświetlacze dają znacznie większe możliwości stylizacji wnętrza.
Kiedyś kontrolka ladowania, oleju, temperaturka, prędkość, obroty... I szlus, dało się


@trzyakordy: Kiedyś wystarczył rympelek, ręczne sterowanie wyprzedzeniem zapłonu, składem mieszanki oraz gaz w kierownicy i szlus dało się.
Żadna z powyższych informacji w obecnych autach nie jest przydatna (wystarczy ikonka silnika ( ͡° ͜ʖ ͡°)), a to dlatego że współczesny samochód nawet prędkość sam potrafi sczytać i w trybie tempomatu aktywnego ja dostosować czy utrzymać tor