Wpis z mikrobloga

konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 5
@pamperap: noooo przecież dindu to typowi przedstawiciele naszych ziem xDD a tak na serio to jest to pokaż ignorancji dla nas, nie mają zamiaru dostosowywac reklamy do środowiska w którym jest puszczana
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@pamperap: przecież to jest reklama jakiejś sieciówki. Nie będą ci specjalnie robić reklamy z białą modelką bo jesteś rasistką. Jedna reklama na wszystkie oddziały

@pwn3r: to nie jest kwestia rasizmu. Jak kupuję ciuchy to mnie interesuje jak będzie to wyglądało na osobie podobnej do mnie.
  • Odpowiedz
przecież to jest reklama jakiejś sieciówki. Nie będą ci specjalnie robić reklamy z białą modelką bo jesteś rasistką. Jedna reklama na wszystkie oddziały


@pwn3r: Czyli brak szacunku do klienta = nie dostosowują reklamy pod lokalny rynek. Oczywiście tylko w Polsce, bo jak są to kraje arabskie to całujemy rączki i wszystko dostosowujemy pod nich ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@pamperap: jaki procent populacji Polski to osoby czarnoskóre? Bo w reklamach jest chyba lekka nadreprezentacja. Poza Warszawą spotkanie Murzyna to wciąż wydarzenie.
  • Odpowiedz
@pamperap: To nie są polskie reklamy, po prostu dodają polskie napisy. Jedyne przed czym się hamują to zastępowanie szczupłych modelek wielorybami, bo jednak u nas to nie przejdzie jako promocja "ciałopozytywności". ;)
  • Odpowiedz
Jak kupuję ciuchy to mnie interesuje jak będzie to wyglądało na osobie podobnej do mnie.


@11mariom: To weź te ciuchy do przebieralni w sklepie to będziesz wiedział jak będą na tobie wygadać. Ubrania kupuje się według rozmiaru, a nie według ilości pigmentu w skórze.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@pamperap: przecież to jest reklama jakiejś sieciówki. Nie będą ci specjalnie robić reklamy z białą modelką bo jesteś rasistką. Jedna reklama na wszystkie oddziały

@pwn3r: wiadomo, bo takie coś jak grupa docelowa (target group), do której się adresuje reklamę na danym rynku, to pojęcie w marketingu nieznane. Trzeba się zesrać rasizmem od razu.

Gdy potencjalna klientka ogląda fotki kostiumów to lepiej chyba gdy może ocenić jak prezentować się
  • Odpowiedz
@wyindywidualizowanyentuzjasta:

To weź te ciuchy do przebieralni w sklepie to będziesz wiedział jak będą na tobie wygadać. Ubrania kupuje się według rozmiaru, a nie według ilości pigmentu w skórze.

Faktycznie, dobór kolorów ubrań wobec karnacji i koloru włosów, oczu etc. nigdy nie był w modzie istotny xD

Jak się zamawia z neta to nie ma przymierzalni. Odsyłanie zazwyczaj jest dodatkowym kosztem. Rozmiar i tak może nie pasować ale przynajmniej łatwiej sobie
  • Odpowiedz
@redemptor:

To nie są polskie reklamy, po prostu dodają polskie napisy. Jedyne przed czym się hamują to zastępowanie szczupłych modelek wielorybami, bo jednak u nas to nie przejdzie jako promocja "ciałopozytywności"

Patrz wyżej dwa komentarze o targetowaniu rynków.

Wieloryby mogą się i u nas w końcu pojawić w miarę jak rośnie odsetek ludzi otyłych w społeczeństwie. Sęk w tym, że czarnych tu obecnie niemal nie ma ani nie zanosi się aby
  • Odpowiedz