Wpis z mikrobloga

#volkswagen #banki #obslugaklienta
Obsługa kredytu osoby indywidualnej w VW Financial Services to jakaś żenada, katorga i dramat. Kredyt mam nadpłacony 4 lata do przodu i cały czas dostaję informację, że mam niedopłaty przez te zmiany oprocentowania.

Piszą ponaglenia przez SMS nie informując o wysokości dopłaty a tylko prosząc o telefon. Ale gdybyś mógł się niermalnie człowieku dodzwonić to spoko - #!$%@? - tydzień już próbuje i "z przyczyn od nas niezależnych żaden z konsultantów nie może rozmawiać" - więc z czyjego powodu? Telekomunikacja odłączyła telefony?

Nie masz konta internetowego na swój kredyt bo to zbyt skomplikowane. Na maile nie odpisują ...

dobrze, że w lipcu kończę to gówno spłacać ....
  • 1
Kredyt mam nadpłacony 4 lata do przodu i cały czas dostaję informację, że mam niedopłaty przez te zmiany oprocentowania.


@piotrek_18_89: Zwróć uwagę na konstrukcję umowy. W wielu wypadkach nadpłaty nie zwalniają z konieczności opłacania rat zgodnie z harmonogramem.