Wpis z mikrobloga

Jako, że rzucam stare nałogi (alko, prokrastynacja) zamierzam zabrać się też za dodatkowe kilogramy. O ile pasującą dietę łatwo znaleźć to z ćwiczeniami już gorzej. Typem człowieka z #silownia nie jestem ale rozważam i tą opcję - głównie jak motywator. Moim problemem jest to, że dosyć dotkliwie połamałem kostkę prawie rok temu i dużo rzeczy odpada. Czy rower, spacer, brzuszki i jakieś hantle to dobry pomysł na start?
#mikrokoksy #dieta
  • 10
brzuszki celem pogłębienia wad kręgosłupa w odcinku szyjnym i lędźwiowym?( ͡° ͜ʖ ͡°)


@lalalama: nie znam się - dlatego pytam. Kiedyś jak ćwiczyłem to miałem tylko hantle a siłowni nie było w promieniu 20km, więc napierdzielało się brzuszki, pompki, przysiady itd.

Z tym ruchem jak to ma wyglądać? Pracuję 8.5h dziennie za biurkiem ale chcę przeznaczyć 1.5h dziennie na ćwiczenia - jestem silnie zmotywowany.
Nie da sie zrzucić „głównie z brzucha”, z brzucha Ci pewnie będzie schodzić w ostatniej kolejności.


@matteo_moravietzky: rozumiem ale mam czas i nie chcę wyglądać później nieproporcjonalnie. Nogi może jakoś załatwię rowerem (przy szybszym tempie ponoć liczy się też jako kardio). Jestem też ekstremalnie 'nierozciągnięty' - z tym też warto by coś zrobić.
Znalazłem ćwiczenia na poprawę postawy, co też mi się przyda ale one zajmują tylko 15 -20 minut co
@el_Danone: to poczytaj o ćw. na mięśnie core, popróbuj wall-squat, negatywne podciągania itd
a na brzuch ew. ćwicz spięcia i różne odmiany deski a będziesz miał dobre podwaliny pod ewentualną siłownię.
Jak nigdy nie ćwiczyłeś redukcja poprzez deficyt i ograniczenie cukrów będzie cacy. Tylko nie przetrenowuj się bo zapał stracisz
@lalalama: kiedyś było jakoś prościej: 10h zapierdzielu w drukarni, kilka pompek, hannte i sześciopak był ;)