Aktywne Wpisy
onepnch +879
Czy ich #!$%@?ło w tej Biedronce już, kupujesz jedną rzecz a paragon na pół metra bo musi się diss na Lidla wydrukować xD
Grizzzly 0
Koleś nie ma ani Whatsappa ani Facebooka. Komunikujemy się przez SMS-y i rozmowy telefoniczne. Czy coś z nim jest nie tak?
#zwiazki #podrywajzwykopem #randkujzgrizzly
#zwiazki #podrywajzwykopem #randkujzgrizzly
Hej Mirasy i Mirabelki piszę z anona bo nie posiadam już konta. Mam dziwną sprawę z #inpost i nie wiem co zrobić ale w skrócie inpost po umieszczeniu paczki w paczkomacie po paru godzinach wysłał ją sam do nadawcy zwrotnie!
Zaczęło się od tego że ostatnio miałem chęć pogrania w jakąś planszówkę #grybezpradu więc pomyślałem o Talismanie, a że akurat w Amazon była promka to zamówiłem z odbiorem do paczkomatu (każdy wie po jak chore pieniądze chodzi teraz wersja PL). Paczka przychodziła z Niemiec (prawdopodobnie) i pojawiła się wczoraj rano jako nadana do doręczenia (25.07). O godzinie 11:09 paczka dostała status gotowa do odbioru w tym momencie zaczynają się schody. Późno bo w okolicy 22 godziny poszedłem do paczkomatu ale zanim to zrobiłem odpaliłem apkę i się zdziwiłem ponieważ.. o godzinie 16:49 tego samego dnia paczka otrzymała status ZWROT DO NADAWCY. To nie jest normalne że paczka przygotowana do odbioru nagle po niecałych 5 godzinach otrzymuje zwrot. Proszę o pomoc kogokolwiek bo helpdeski Inpostu to kpina i kłamią w żywe oczy bo teraz opiszę całą rozmowę.
Rozmowa z dnia 25.07 z Helpdeskiem Inpost przebiegła następująco:
Opisałem problem i otrzymałem odpowiedź od Pana pracującego na helpdesk: "NIE MOŻEMY UDZIELIĆ TAKIEJ INFORMACJI DLACZEGO ZOSTAŁ NADANY ZWROT, paczki już nie ma jest w sortowni (niby)". Nalegałem dalej i odpowiedź jak od maszyny "Nie możemy udzielić takiej informacji, proszę skontaktować się z helpdeskiem Amazon".
OK więc dzwonię do Amazon (podobno mają świetną pomoc klienta:
Po opisaniu sprawy miła Pani powiedziała mi że oni nie mają żadnych informacji dlaczego został zrobiony zwrot i gdzie jest paczka, wiedzą tylko że taki zwrot został nadany z Inpostu i nie mają więcej danych na ten temat. Jasno i wyraźnie odpowiedziała mi że każdej takiej informacji o paczce powinien mi udzielić INPOST. Pani zaleciła ponowne zamówienie ponieważ tutaj będzie zwrot gotówki i nie mogą nic zrobić ponieważ paczka nie była bezpośrednio sprzedawana przez Amazon.
Dzień dzisiejszy 26.07.2022 z ciekawości i poinformowany dzwonię ponownie do Inpost:
Na wieść o 4 ostatnich cyfrach paczki Pani powiedziała najpierw że nie ma takiej przesyłki, po ponownym powtórzeniu znalazła się magicznie. Następnie było oczekiwanie około 10 minut na infolinii ponieważ było "sprawdzanie" co się stało z paczką (czytaj konsultuję z kierownikiem co mam powiedzieć). I zaczęło się, niestety nie mają informacji dlaczego został nadany zwrot (tutaj zmiana nastawienia z "Nie mogą udzielić" na "Nie wiemy"). Po pytaniach Pani sugeruje kontakt z Amazon i otrzymała moją odpowiedź zgodną z prawdą, że Amazon tylko i wyłącznie otrzymał informacje o Państwa zwrocie paczki nie otrzymał nic więcej. Pani nabrała wody w usta jedyne co potrafiła powtarzać to nie wiedzą nie mają takich informacji na helpdesku proszę kontaktować się z Amazon.
Zaczęła się tutaj moja odpowiedź w której powiedziałem dlaczego prawie każda paczka która przychodzi do paczkomatu ma rozdarty róg w taki sposób żeby było widać co jest w środku. Z informacji od Amazon paczki czy to z Niemiec czy z Polski nie powinny być naruszone w ogóle. Żadna obsługa celna nie powinna otworzyć paczki. Pani oczywiście nic na to nie odpowiedziała nie powiedziała że przepchnie temat, kompletna cisza. Temat więc zakończyłem. Podejrzewam że natrafiłem na nieuczciwego kuriera który ukradł sobie paczkę i każdy siedzi cicho i go broni, braki w pracownikach fizycznych odbiły się na oszustach w miejscu pracy (wystarczy poczytać jak duży problem ma z tym Amazon). Czy mieliście podobny problem, czy kręcić Małysza oraz od kogo dowiem się dlaczego paczka została zwrócona po umieszczeniu jej w paczkomacie? O rekompensacie za zablokowaną kasę już nie marzę. Jeżeli ktoś wie to będę wdzięczny za pomoc i taguję dla zasięgów #afera #inpost #amazon #zalesie #paczkomaty #poczta #kurier #sortownia #zakupyonline #zakupy #poznan #oszukujo
---
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #62dfb565f4aca484db46170c
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: karmelkowa
Wesprzyj projekt
Ja miałem przypadek że klient odebrał paczkę, a w apce dostałem info że nie i przez dwa dni do mnie wracała, aż w końcu zatrzymała się gdzieś w sortowni i po dwóch tygodniach znikła ¯\_(ツ)_/¯
dostarczenie paczki pierwotnie planowaliśmy na dziś. Niestety wystąpiło opóźnienie w dostawie. Oczekujemy że przesyłka może dotrzeć jeden lub dwa dni robocze później. Dotrzymywanie obietnic związanych z dostawami bla bla bla... Poważnie, ludzie łapią się na ten marketingowy bełkot?
Tego samego dnia dostałem informację o godzinie 23:
Otrzymaliśmy poniższy przedmiot i przyznaliśmy zwrot pieniędzy. Dziękujemy za odesłanie przedmiotu. Proces zwrotu
Jeżeli chodzi o udzielenie informacji o przyczynie zwrotu, to zgodnie z prawem nie udziela się takich informacji odbiorcy (nie dotyczy to zwrotu z powodu przekroczenia terminu odbioru). To nadawca jest stroną upoważnioną do uzyskania takich informacji.
Co do przeszukiwana paczek przez celników, to przesyłki paczkomatowe to przesyłki krajowe, czyli są one nadawane w Polsce i doręczane w Polsce. Jak towar pochodzi z magazynu z innego kraju, to transportem do Polski
@pcela: Otóż, kurde, nie zawsze. xD
Daj linka do tych żyletek.
https://www.amazon.pl/gp/product/B004I9SHZ4/
Zamówiłem dwie paczki. Jedną na punkt odbioru DHL a drugą na adres domowy.
Przewidywany termin dostawy 8 sierpnia.
Wysłali przez DHL Parcel. Jeszcze nie pokazuje skąd.
DHL Expres ma nr 10 cyfrowe, a DHL Parcel 11 cyfrowe.