Wpis z mikrobloga

#mediaexpert #rower #reklamacja

Cześć !

Kontynuacja wpisu historii Pierwotny wpis

w komentarzach wrzucam od razu odpowiedź serwisu jak to 4 raz połatali rower i uważają że wszystko jest super (pedał po prostu się odkręcił norma XD). Niestety część osób miała racje i ta przygoda nie skończy się tak łatwo - kolejny przystanek miejski rzecznik konsumentów

Wołam teź @Media_Expert które oferowało pomoc i pomogło tak że w ogóle nic nie pomogło i to też jest super ciekawe w tej sprawie xD
  • 9
@GrubyKociol: Jak można nazwać naprawą i serwisem fakt że rower jest 4 raz ponad 2 tygodnie wyłączony z użytkowania a gwarant który zajmuje się naprawą napisał, że pedał był już przykręcony jak dojechał do nich rower i nawet nie sprawdzili korby która rozpadła się na pół podczas jazdy cytując "bo jeszcze ją uszkodzi"
@k3tj0w: stwierdził że suport jest ok więc po co ma ściągać ramie. No i dalej nie napisałeś czego więcej oczekujesz. Kupiłeś gówniany rower bez wsparcia serwisu to mi Ci i tak nie żal, ale ciekawy jestem.
@firyt: rower niby naprawiony i moje żądanie zwrotu środków odrzucone ale do dnia dzisiejszego sklep nie skontaktował się ze mną w celu umówienia odbioru - defacto towar przetrzymywany będzie już 5 tygodni. Sprawa zgłoszona do rzecznika