Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
#jdg #optymalizacjapodatkowa #podatki #pracait

Chciałbym wydzielić część mieszkania na przestrzeń biurową w celu uzyskania możliwości wrzucania rzeczy takich jak odkurzacz, środki czystości, preparaty do czyszczenia klimatyzacji itp do kosztów. Na te cele zamierzam przeznaczyć jeden pokój w mieszkaniu co będzie stanowiło 15% całego mieszkania, rozumiem ze w takiej sytuacji mogę zamortyzować 15% kwoty za która kupiłem mieszkanie?

Czy ktoś z Was tak robił? Dużo jest z tym zachodu? Mieliście jakieś problemy ze strony urzędników?

---
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #630cbb1de1ffb3d8a8a64203
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: LeVentLeCri
Wesprzyj projekt
  • 7
OP: CzarodziejskiMirek: czemu miałby uwalić skoro to rzeczywiste koszty związane z prowadzeniem działalności w domu? wyzszy podatek od nieruchomosci zaplace od metrazu wykorzystywanego na DG. pradu nie musze rozliczac jako firma ( ͡° ͜ʖ ͡°)
---

Ten komentarz został dodany przez osobę dodającą wpis (OP)
Zaakceptował: LeVentLeCri
@AnonimoweMirkoWyznania: Jeszcze zapytaj ile księgowa zwiększy Ci cenę usługi za rozliczenie płynu do mycia podłogi albo worków do odkurzacza. Znam jednego współwłaściciela spółki który przyniósł na koniec miesiaca delegacje po 30zł (po odliczeniu zysk 5,7 na sztuce bo 19%), księgowy doliczył za każdy dokument 7zł czyli 1,3zł straty na sztuce. Uważam że podobnie wyjedziesz na rozliczeniu części mieszkania na cele JDG
BogatySadysta: @Tytanowy_Lucjan: widać, ze OP sie nasluchał MEMCENA, który dawał tego typu porady na tubce w tematach optymalizacji kosztów na JDG ( ͡° ͜ʖ ͡°)
anyway w robocie mam typków, którzy latami tak już lecą rozliczając nawet kawę, herbatę, płyn do mycia naczyń itp Koleżanka mówiła nawet o gościu, który wziął fakturę na dwie kawy jakie zamówił na randce XD
---

Zaakceptował: Eugeniusz_Zua