Wpis z mikrobloga

Właśnie mi się przypomniało że w najdroższej grze dekady z otwartym światem i miastem żyjącym własnym życiem pościg policji polega na tym że po popełnieniu zbrodni policjanci spawnują się losowo wokół ciebie a żeby im uciec wystarczy odjechać kawałek dalej poza zasięg ich wzroku bo sztuczna inteligencja w tej grze jest zrobiona na poziomie tutoriala z yt nagranego przez gimnazjalistę a obiecany odcinek na 1000 łapek w górę o ruchu drogowym i pościgach nigdy nie został opublikowany.
#cyberpunk2077
Dizel_AHTUNG - Właśnie mi się przypomniało że w najdroższej grze dekady z otwartym św...

źródło: comment_16623891708g1vkwu0EbyEoiGt4yiTmf.jpg

Pobierz
  • 11
@Dizel_AHTUNG: gdybyście słuchali co twórcy mają do powiedzenia w temacie to byście nie narzekali... ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Otóż chodzi o to, że w 2077 roku - w Night City - policja nie jest w stanie zapanować nad przestępczością i nie ruszają w pogoń za przestępcami ze względu na zbyt duże obciążenie innymi zadaniami.
To tłumaczy ich zachowanie / tak miało być od początku / AI wykracza
@Rafaello91: Pojawia się z dupy, ale gdzieś poza twoim wzrokiem, za rogiem budynku itp i to w samochodzie. Nikt nie oczekuje, że radiowóz będzie jechał z posterunku, albo że cała gra ma symulować patrole policyjne wszędzie i potem czekasz 5 minut, żeby ta policja przyjechała na twój #!$%@?ów.

Jest różnica między pojawieniem się z dupy policji w GTAV w samochodzie za rogiem budynku, a pojawienie się z dupy policji na piechotę