Wpis z mikrobloga

Panowie kupilem miesiąc temu auto. Zrobiłem już 2k km, niestety do zrobienia jest prawdopodobnie coś z turbo i dwumasa. Auto kupione od handlarza. Przejechałem się przed i sprawdziłem auto w serwisie przed zakupem. Stwierdzono jedynie, iż do zrobienia jest prawdopodobnie uszczelka chlodniczki oleju którą można wymienić przy zmianie oleju, poza tym nie było nic nie pokojącego, mechanik stwierdził, że auto jest w bardzo dobrym stanie. Książka serwisowa, trochę faktur. Zresztą z kilku aut które wcześniej oglądałem te wydawało się najlepsze i nie zmęczone. Auto astra j 1.4t 150k przebieu 11 latek. Myślicie, że jest szansa coś wskórać w ramach rękojmi? Są to rzeczy eksploatacyjne, więc z tego co wyczytałem może być trudno coś udowodnić Z drugiej strony jakieś większe objawy wyszły dopiero po miesiącu i powinno być coś widać przed zakupem. Niestety nie znam się za mocno na autach. Ktoś bardziej ogarnięty w temacie mógłby coś podpowiedzieć? Czy problem z dwumasą czy turbo idzie jakoś "zataić"

#motoryzacja #samochody #rekojmia #mechanikasamochodowa
  • 13
@milek347: z tego co się kiedyś orientowałem jak to wygladą to tak naprawdę ciężko coś wskórać nawet po kilku dniach czy dużo mniejszym przebiegu niż ty najechałeś a co do zatajenia to dwumasę raczej bylo by slychać lub czuć ze cos jest nie tak
@PanKracy582 @SpalaczBenzyny: Czuje, odnośnie turbo to ostatnio stracilo 2 razy moc u góry i wyskoczyła informacja udaj się do serwisu, awaria pojazdu, zaś dwumasa zaczęła dawać takie objawy, że słychać klekot po rozgrzaniu na luzie, po wciśnięciu sprzęgła tego nie słychać. Jadę jeszcze w przyszłym tygodniu do mechanika od opli, saabów itd żeby może on się bardziej wypowiedział co będzie do zrobienia.
@milek347: Rękojmia z definicji uwzględnia wady fizyczne lub prawne tego co kupiłeś.