Wpis z mikrobloga

@emaliowany: Mam 26 lat, od 22 roku życia pracuję (od trzeciego roku studiów). .
W gimnazjum,iceum oraz na studiach z różnych powodów nie byłem zbyt popularny. Miałem jakichś tam znajomych, ale daleko mi do normictwa.
Od dwóch lat pracuję na pełen i ocieram się o nawet pracoholizm (pracuję też dodatkowo jako freelancer). Zarabiam w miarę dobrze, choć teraz będzie prawdopodobnie trochę mniej pracy.
Po co to piszę? Ponieważ uświadomiłem sobie, że straciłem młodość (także z własnej winy). Liceum na naukę i książki, studia na naukę, książki i pracę. Miałem kilka związków i nie wypaliły, bo wolałem pracę. Miałem kilku kolegów - wszystko się rozeszło. Uświadomiłem sobie, że właściwie nie mam żadnego celu, a pieniądze i tak teraz nie będą takie duże. Tak mi szkoda, że nie mogę tego zmienić...
Tak, wiem, 26 lat to niedużo. Z drugiej jednak strony nie ma już szans na taką beztroskę jak dawniej...
#depresja #mlodosc #przegryw
  • 17
@przegryw_z_00: ale to nie były (poza jednym) jakieś wielkie, romantyczne miłości, tylko początek znajomości. Potem by coś z tego było.

Kołchoz - no niby tak, ale zarabiam dobrze tylko dlatego że jestem cwany. Poza tym część dochodów ma zmienną wysokość i teraz będzie mniej niż przez ostatnie 2-3 miesiące...
Tylko pytanie, po co to wszystko...
@emaliowany:

ale to nie były (poza jednym) jakieś wielkie, romantyczne miłości, tylko początek znajomości. Potem by coś z tego było.


to i tak więcej niż większość tutaj na tagu.

Tylko pytanie, po co to wszystko...


też się zastanawiam. Boje się jak będzie wyglądała moja sytuacja jak będę w twoim wieku, ale pewnie tak, że będę miał #!$%@? plecy, zarabiał tyle, że nie będę sam w stanie się utrzymać i brak jakiegokolwiek