Aktywne Wpisy
Iorem_ipsum +59
Mentzen w debacie mówi że z żoną wynajmował przez cztery lata, a potem kupił mieszkanie 60 metrów, a po kolejnych trzech latach stać go było żeby kupić jeszcze większe mieszkanie, a potem dom..
Kvrwa ten odrealniony człowiek będzie pouczał ludzi że wystarczy pracować i można się dorobić. Ciekawe po ilu latach pracy w jego firmie stać jego pracowników na zakup 60 metrowego mieszkania, potem większego, a potem domu...
#mentzen #nieruchomosci #kanalzero #
Kvrwa ten odrealniony człowiek będzie pouczał ludzi że wystarczy pracować i można się dorobić. Ciekawe po ilu latach pracy w jego firmie stać jego pracowników na zakup 60 metrowego mieszkania, potem większego, a potem domu...
#mentzen #nieruchomosci #kanalzero #
Ej biedni ludzie, którzy użalają się, że nie stać ich na kupno mieszkania/zarabiania porządnych pieniędzy. Gdzie byliście jak trzeba było rozwijać specjalistyczne umiejętności w danej branży? Co robiliście w czasie szkoły, studiów? Ale odpowiedzcie szczerze jak przepracowaliście ten okres. Bo to już jest męczące jak ciągle tylko słyszę „daj, daj, daj, bo my mamy gorzej” A może weźcie odpowiedzialność za swoje czyny i przemyślcie kto odpowiada za taki a nie inny stan
Zakupiłem w oleole Xiaomi Mi TV Stick. Po uruchomieniu okazało się, że urządzenie się restartuje co chwilę. Po kilku lub kilkudziesięciu sekundach od uruchomienia jest restart, potrafiło też wpaść w bootloop. Jako że mam drugie takie urządzenie w domu, to przetestowałem jeszcze z tamtym zasilaczem, na którym obecny sprzęt od kilku miesięcy działa bez zarzutu. Sprawdziłem na 3 monitorach i 2 TV. Wszędzie to samo.
Zgłosiłem reklamację z tytułu rękojmi, wysłałem towar i załączyłem film z działania urządzenia. Dostałem odpowiedź, że według serwisu "Sprzęt sprawny, nie wykonano naprawy". Oczywiście 16zł za przesyłkę już jestem w plecy.
Kontakt z infolinią - oczywiście tam nic nikt nie wie, a zdanie serwisu jest wyrocznią - jeśli się nie zgadzam to mogę odesłać jeszcze raz.
Tak też zrobiłem. Tym razem zaznaczyłem, że chcę zwrotu pieniędzy. Oczywiście kolejne 16zł na przesyłkę z mojej kieszeni. Odniosłem się do poprzedniej reklamacji, że sprzęt nadal nie działa, dołączyłem kolejny film pokazujący co się dzieje. No i dzisiaj dostałem maila, że "Przeprowadzona weryfikacja podanej w zgłoszeniu reklamacyjnym wady towaru nie potwierdziła jej występowania. Reklamowany towar jest zgodny z umową, wolny od wad, za które Sprzedawca ponosi odpowiedzialność. W zaistniałych okolicznościach nie jest możliwe zakończenie reklamacji w oczekiwany sposób." Brzmi to dla mnie jak dupochron do wykręcenia się od odpowiedzialności. Ja już jestem ponad 30zł stratny bo nawet jeśli za którymś razem uznają reklamację to powiedzą, że tamte były bezzasadne.
Jakie dalsze kroki podjąć? W przyszłym tygodniu mam wizytę u miejskiego rzecznika praw konsumenta, ale może już teraz ktoś doradzi jak to dalej rozwiązać?
Tu film jak działa ten, wg serwisu sprawny sprzęt: https://youtu.be/IAp9Vrdp_5w
#oleole #reklamacja #prawokonsumenckie #poradyprawne #xiaomi #pytanie @oleolepl
@OleOlePL: tak wygląda działający sprzęt jak na filmie? Pokażcie jak w serwisie testujecie.
Komunikat odnośnie zgłoszenia reklamacyjnego
Szanowny Kliencie,
Informujemy, że Twoja reklamacja została uwzględniona.
Reklamowany Towar zostanie wymieniony lub dokonamy zwrotu należności.
Aktualny status realizacji zgłoszenia dostępny jest na naszej stronie internetowej w zakładce reklamacje.
Z wyrazami szacunku,
Dział Obsługi Klienta OleOle!