Wpis z mikrobloga

@bartes9: Sprawdz czy masz poprawny adres spalania i czy jest poprawna deklaracja wrzucona. Mam ten sam problem. Zauważyłem, że jak jest błąd to kopalnia nie przysyła wiadomości tylko olewa zamówienie. Najgrosza jest kopalnia ziemowit.
@bartes9 Napisz maila na adres tej kopalni. Jak się przeciąga to coś jest nie tak. Miałem raz taki przypadek. Sprawdź adres w profilu i na deklaracji, czy jest identyczny i czy jest ID na końcu deklaracji. Może być też to wina tego ptaszka, leć do gminy i niech poprawią (mi poprawiali ulice, bo sami popełnili błąd).
@DzejDzejSan: Adres jest na pewno git, ulica, kod, nr wszystko się zgadza. ID na końcu też jest, brakuje tylko tego ptaszka nie zwróciłem uwagi bo nie zarządzam tylko tym kontem tylko kilkoma. Jak poprawili Ci w gminie to wprowadzili od razu zmiany do systemu? Napisałem formularz na stronie pgg, spróbuje też się dodzwonić na dniach.
@bartes9 Jak mi się przeciągało to napisałem maila, po 2 dniach dostałem odp. że adres się nie zgadza i żebym poprawił deklaracje (cyk do gminy, poprawili od ręki bo ich błąd), wrzuciłem nową i wysłałem maila. Po kolejnych 2 dniach potwierdzili zamówienie.

Kilka dni temu wysłałem przez formularz wiadomość w innej sprawie i cisza, więc nie wiem jak to u nich działa. Ja bym pisał jeszcze maila bezpośrednio do kopalni i w