Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Jestem na II roku informatyki i dostałem się na 6-miesięczny staż. Dosyć dobra pensja jak na staż, studia już mi się nie podobają (pewnie bym nie zdał i tak, a dużo mi zostało) i myślę nad ich rzuceniem. Gdy mam status studenta i poniżej 26 lat to nie płacę ZUSu. Ale jeśli stracę status studenta w trakcie trwania stażu (prawdopodobnie zostane skreślony z listy studentów w styczniu), to już muszę płacić ZUS. Czy w takiej sytuacji dobrą opcją byłoby zapisanie się do szkoły policealnej na semestr wiosenny, żeby mieć status studenta?

#studia #studbaza #pracbaza #prawo

---
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #635ef3979ab149d41b70f950
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: LeVentLeCri
Roczny koszt utrzymania Anonimowych Mirko Wyznań wynosi 235zł. Wesprzyj projekt
  • 16
studia już mi się nie podobają (pewnie bym nie zdał i tak, a dużo mi zostało)


@AnonimoweMirkoWyznania: Nie chcę Ci si uczyć i po prostu szukasz wymówki.
Każdy wykopek Ci powie, że studia Ci nie są do niczego potrzebne. Ale gdybym słuchał wykopków, to bym głosował na PiS w 2015 (bo Radzio jadł ośmiorniczki), głosował na Kukiza (bo taki antysystemowiec), głosował na Konfederację (bo Kukiz okazał się szmatą), a w nadchodzących
@AnonimoweMirkoWyznania: Pamiętaj, żeby się nie uwstecznić na uczelni to po pierwsze, a po drugie to papier możesz sobie zrobić, ale nie musisz. Możesz iść na policealne dla statusu. A wszyscy co twierdzą, że papier niezbędny - bo papier to papier - nie kończyłem polibudy, a w IT siedzę - studiowałem filologię angielską. Wała tam pracuję "zgodnie z wykształceniem" i papier to mi się nie przydał do niczego. I w sumie nikomu
A wszyscy co twierdzą, że papier niezbędny - bo papier to papier - nie kończyłem polibudy, a w IT siedzę - studiowałem filologię angielską.