Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
#depresja #feels #przegryw

Mam ze sobą problem i nie wiem sam co robić.
Mam obecnie 22 lata. Czuję, że robię się stary, ale nie tak, jak się powszechnie uważa. Moje sumienie mówi mi, że na mój wiek jestem zbyt opóźniony ze światem, nie przystaję do niego. Choć ludzie w tym wieku zazwyczaj osiągają mało, ja nawet tego "mało" nie mam.
Zacznę może od tego, że mój nastrój na przestrzeni ostatniego czasu zrobił się dużo bardziej chwiejny i negatywny. Często z dobrego/neutralnego nastroju bardzo szybko spada on na przygnębiony i depresyjny, ale nie pamiętam by działo się tak w drugą stronę. Tylko gwałtowne obniżenie. Mój defaultowy nastrój to raczej przygnębienie.
Dobre uczucia z kolei stały się bardziej wyblakłe, zbliżone do neutralności. Przyszłość wydaje się mi beznadziejna. Teraz studiuję, moje myśli odnośnie kariery były kiedyś pozytywne: może się dorobię, będę mógł spełniać swoje marzenia, żyć sobie spokojnie i nie wadzić nikomu. Może kupię sobie samochód, który będzie mnie cieszył, kupię małą kawalerkę w której urządzę sobie wszystko jak mi się zamarzy i będę jeździł sobie po świecie, a może w ogóle wyemigruję do innego, lepszego kraju.
A teraz? Ot, będę miał pieniądze, co za różnica czy mniej czy więcej. Każda wizja, jaką wcześniej sobie zakładałem, teraz po prostu stała mi się obojętna.

Z wyglądu jestem okropny. Zamiast jednak opisywać swoje wady opiszę sytuacje, które mnie w tym przekonaniu utwierdziły.
Kiedyś poznawałem dziewczyny w internecie, ale tylko do pisania jako internetowy znajomy. Nie wysyłałem moich zdjęć, bo się wstydziłem, a jeśli jakaś bardzo na to napierała, to podsyłałem jej blobfisha. Pewnego razu jednak natrafiłem na taką, której udało się mnie przekonać co do prawdziwego zdjęcia- do dzisiaj nie pamiętam czemu się zgodziłem. Jak jej wysłałem swoje zdjęcie, to napisała mi (cytat): "brzydki jesteś jak ch.." tylko w miejscu kropek było pełne słowo.