Wpis z mikrobloga

@coolcooly22: może po limit kupowałeś i order nie wypełnił się. Zamknij order. I tak jak wyżej. Też dostałem wczoraj maila że pro już nie śmiga.

AKTUALIZACJA PRODUKTU

Jesteś gotowy, aby zacząć korzystać z zaawansowanego handlu na Coinbase
Twoje konto zostało pomyślnie przeniesione z Coinbase Pro do Advanced Trade na Coinbase i jest gotowe do rozpoczęcia handlu.
Jak wcześniej informowaliśmy, zastąpimy Coinbase Pro Zaawansowanym handlem na Coinbase, aby zapewnić klientom usprawnione doświadczenie
Coinbase to dla mnie jakiś dramat. Transakcja zakupu poszła błyskawicznie, konto zweryfikowane poprawnie... A nie mogę wysłać pieniędzy bo mam ograniczone konto. Przekierowanie do pomocy nie pozwala określić z wyboru problemu. Czat boot gada jakieś glupoty mimo pytań po angielsku. Niby przekazał problem do pomocy, ale mija tydzień i zero zmiany.
Miał ktoś coś podobnego?
#coinbase
@wodna: jakiś tydzień temu nadal bez zmian i nie mam pojęcia, gdzie to jeszcze zgłosić. Zero reakcji na to co wysyłałem im na czacie i w jakimś dopasowanym zgłoszeniu. Chwilowo dałem na wstrzymanie, ale planuje skasować konto i wyciągnąć wpłacona kasę.
@nenesz: ja napisałem do nich @. Odpisali, że nowi użytkownicy mają blokadę wysyłania środków przez 7 dni. Po 7 dniach od założenia konta wszystko śmiga normalnie.
@wodna: dzięki za info. U mnie chyba system nie zadziałał, ale sprawdzę jutro. Tak czy siak decyzję o wyjściu z tego cuda podjąłem. Nigdzie nie znalazłem info, że tak jest, nie dostałem od nich odpowiedzi... To nie budzi zaufania, nawet jeśli miałem pecha.
Jeszcze raz dzięki