Wpis z mikrobloga

ehh.. teraz nie wiem co z tym fantem zrobić..
cisnąć dalej sprzedawcę, czy faktycznie atakować do #inpost?

myślałem, że sprzedawca wyjdzie przynajmniej z propozycją jakiegoś zwrotu częściowego czy coś..
a ten mnie od razu odsyła do przewoźnika xD

karton z wierzchu nie wyglądał na jakiś mega zniszczony, ale pudełka były luźno wrzucone do dużego kartonu i dopiero po otwarciu okazało się, że są uszkodzone ()

jakieś pomysły co odpisać? ewentualnie co pisać do inpostu?

#allegro #paczkomaty #kiciochpyta
Marcinnx - ehh.. teraz nie wiem co z tym fantem zrobić..
cisnąć dalej sprzedawcę, cz...

źródło: comment_1670336124UkAOyaox37S4DFA3TdpnUt.jpg

Pobierz
  • 17
@Suheil-al-Hassan: gdybym kupował dla siebie, aby tylko się pobawić samochodzikiem to pewnie nie..
ale skoro ma to być prezent, to wypadałoby żeby wyglądał w miarę porządnie, a nie jak jakiś odpad z regału ( ͡º ͜ʖ͡º)

@Marcinnx: U mnie to raz był zmasakrowany karton, jakby jakieś 200kg na nim położyli, a drugi raz rozerwana koperta, jakby ktoś otworzył żeby zobaczyć co w środku. Oczywiście obie rzeczy uszkodzone. Oczywiście brak jakiejkolwiek rekompensaty od strony inpostu :D
@Marcinnx: sprzedawca odpowiada za to, kwestia tylko taka, że sprzedawca może to olać, bo nie zgłosiłeś uszkodzenia przy odbiorze

na Twoim miejscu zawinąłbym to w ładny papier, czy naprawdę ktoś poczuje się gorzej z tego powodu?
@Marcinnx: Przecież proponuje Ci zwrot produktu tyle, że widzi, że nie chcesz go zwracać. Ja bym zwrócił i chciał kasę albo wymianę na pełnowartościowy. Gówniakom jakoś wytłumaczysz, że dostaną później. A jak będą pruć ryje to karny jeżyk w piwnicy.
sprzedawca odpowiada za to, kwestia tylko taka, że sprzedawca może to olać, bo nie zgłosiłeś uszkodzenia przy odbiorze

na Twoim miejscu zawinąłbym to w ładny papier, czy naprawdę ktoś poczuje się gorzej z tego powodu?


@PanHagrid:
Akurat UOKiK (i SOKiK) zabrania uzależniania rozpatrzenia reklamacji od zgłoszenia czy wypełnienia protokołu szkody u kuriera.

@Marcinnx:
To sprzedawca odpowiada przed kupującym i nie może on odsyłać nabywcę do firmy kurierskiej. Poza tym dla
Akurat UOKiK (i SOKiK) zabrania uzależniania rozpatrzenia reklamacji od zgłoszenia czy wypełnienia protokołu szkody u kuriera.


@pcela: nie zmienia to faktu, że tak się dzieje i w Polsce sądy to przyklepują lub nie (co jest patologia)