Wpis z mikrobloga

#rimworld Mele jest niezbalansowane. Zawsze unikałem tego, bo przecież nie chodzi się na strzelaninę z nożem, ale teraz aby bronić się przed przeciwnikami z mieczami, to sam zacząłem niektórych uzbrajać. No i #!$%@?, pomimo dwóch ze skillem 12 i braku armora radzą sobie lepiej niż strzelcy z 20 skillem...
  • 64
@TeBerry: ah ok :) ja mam ich 250+, generalnie Combat Extended to dość stary mod, który dużo zmienił w balansie rozgrywki melee/ranged, systemie broni (amunicji!) and whatnot, ale jednoczesnie tak mocno pokręcony kod jest, ingerujący gdzie się da, że mało który mod z nim współgra. I stało się to memem swoistym
@TeBerry: RJW to taki mod żart, wprowadza do gry seks i wszystko złe co z nim związane( ͡° ͜ʖ ͡°), jest ostro wulgarny i raczej nie nadaje się do grania ale z uwagi na treść została nazwany zakazanym modem xd (no i chyba nigdzie nie można go pobrać bo zazwyczaj szybko usuwają xd);
@rhqq: CE wcale nie jest zbalansowany. Jest znacznie bardziej realistyczny, ale całkowicie on zmienia sposób gry. Ludzie tu padają jak muchy i nic z tym nie można zrobić. A wystarczy, aby jeden przeciwnik miał RPG, to już koniec gry.
@TeBerry: no teoretycznie to jest "ten balans" ergo realizm. i dużo bardziej rewarding jest research dalszych typów broni właśnie. a nie, że stado dzikusów z kamieniami ci przyjdzie i rozwali sci-fi bazę z blasterami
natomiast jest inny dodatek, który duzo lepiej balansuje generalny swiat i nazywa się RimWar - osady mają określoną siłę, wiec nie bedziesz dostawac fali po fali
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@TeBerry: i jak ( ͡° ͜ʖ ͡°) imho to najlepszy sposób na wprowadzenie balansu do gry, dodaje mechaniki, które powinny być w podstawce
@rhqq: Przeczytałem opis i bardzo mi się spodobał, ale najpierw chce dokończyć swoją rozgrywkę. Faktycznie, dla mnie też frakcje i ich bazy były dla mnie zbyt statyczne. Jak zagram to Ci opowiem.