Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@aksal89: ehh pamiętam jak ostatnio wymieniałem h7 w Hyundai i40 masakra gdy wcześniej w i30 porosty dostęp z komory silnika
  • Odpowiedz
  • 67
@aksal89 żarówki w autach tylko utwierdzają mnie w przekonaniu, że cały przemysł motoryzacyjny ma za cel ubezwłasnowolnienie i ogłupienie użytkownika, zamiast 20 lat temu zrobić standard typu plug&play, to jest burdel niesamowity

Ibiza 3 FR: zderzak do ściągnięcia
Ibiza 2: tradycyjnie
Corsa C: tradycyjnie, no chyba, że kierunkowskazy, to wtedy są różne rodzaje i jedne w ogóle nie pasują, elektryk sobie z tym poradził wyginając blaszki xD
C4 I: tradycyjnie, ale niewygodnie
  • Odpowiedz
@aksal89: identycznie w mondeo mk3. W Clio IV wielkie łatwo otwierane zaślepki na reflektorach pod maską z wygodnym dostępem nawet wielka ręka wiec tez nie ma reguły.
  • Odpowiedz
@aksal89: w focusie MK1 FL w lampie po stronie kierowcy najlepiej było ściągnąć akumulator i obudowę filtra powietrza, a że były tam H7 to jednak co jakiś rok, półtora czynność trzeba było powtarzać xD
  • Odpowiedz
@Kotlet_z_Chabowy: opel. Zabawnie jest przy wymianie, bo wyjąć jest łatwo, ale zamontować... Kable tak krótkie, że żarówka jest dokładnie między lampa a nadkolem, więc jej nie widać, czy dobrze do gniazda się wkłada :)
  • Odpowiedz
@aksal89: Sie okaze po czasie, btw jaki to model?
Ja wczesniej mialem corolle '98. Po stronie gdzie byl akumulator byl luz jak sie go wyciagnelo, ale po drugiej stronie byl dramat, miejsca pod maska #!$%@?, a pan japonczyk musial na przednim pasie zamontowac bodajze kontroler absu tak, ze zeby wymiebic zarowke najlepiej byloby miec rece trzyletniej japonki z dodatkowym stawem miedzy lokciem, a nadgarstkiem...
  • Odpowiedz