Chcę niniejszym pochwalić inżynierów #volvo za najlepsze rozwiązanie wymiany żarówek jakie widziałem. W czasach, gdy np w Renault musisz ściągnąć przedni zderzak, tu wyciagasz dwie blokady i możesz sobie nawet zabrać reflektor do domu, żeby nie marznąć. Dziękuję pan Sven.
@Gaahl75 Akurat ten patent pochodzi z czasów, kiedy właścicielem Volvo był Ford. Rozwiązanie to było już w V50, które ma wiele elementów wspólnych z Fordem Focusem II generacji. Teraz Volvo ma jedynie chiński kapitał, ale jest projektowane dalej w Szewcji.
@moczy_morda: @wojtasu: Dobrze, że od mk2 poszli po rozum do głowy. w MK3 jest jak na picrel, zatrzaski cyk myk i nawet lampe do domu można zabrać, żeby osuszyć (jak ktoś ma kataraktę w lampach tak jak ja w swoim xD)
@klark: zobaczyłęm filmik z wymiany w megane 3 i to wygląda niesamowicie ( ͡°͜ʖ͡°) W megane 2 jest prawie tak jak pisze OP, albo mieć rękę z gumy i przez otwór w błotniku
@Piw_Benzyna: #!$%@? pan, miałem Stilo 3D i nigdy nie ściągałem zderzaka do wymiany żarówki. Chociaż w sumie częściej na parkingach wymieniałem przewód od paliwa pod kolektorem jak żarówki no ale co zrobisz Fiat ma swoją specyfikę.
@aksal89: w mondeo mk3 były dwie metalowe zasuwki i lampa na wierzchu. Chryste takie proste a jakże funkcjonalne. Oczywiście później żeby wymienić żarówkę to urywaly się plastikowe zatrzaski. Niby łatwo pięknie a ostatnie kilka lat jeździłem z lampami na trytytkach.
#motoryzacja #gownowpis
@klark: jaka generacja?
@piniodz26:
W megane 2 jest prawie tak jak pisze OP, albo mieć rękę z gumy i przez otwór w błotniku
@winda_orbitalna: i w bmw e90 rowniez - żarówki parkingowe :)