Wpis z mikrobloga

@programistalvlhard: To i ja się pochwale :D 25 lvl here, autko wzięte w formule audi perfect lease dla klientów prywatnych. Odebrałem w grudniu świeżutko po produkcji. Jeszcze rok temu posiadanie takiego autka było dla mnie abstrakcja i tylko planem na odległą przyszłość, ale wyszło trochę szybciej. Radość z jady nieporównywalna do mojego staruszka peugeot 206 xd Te BMW też bardzo ładne. Oby służyło jak najdłużej i najlepiej
Pobierz CasualMirek - @programistalvlhard: To i ja się pochwale :D 25 lvl here, autko wzięte ...
źródło: 97D7ECBA-4DB4-4110-AECB-7183DC0A0A5B
co sie zmienilo po lifcie? oprocz tego ekranu w srodku?


@jimmyF: przede wszystkim ten ekran na środku właśnie. Paskudnie zamontowany (bo o "wkomponowaniu" tu nawet nie można mówić), z paskudnymi grafikami i fatalną strukturą infotainmentu.

Wsiadasz do swojego premjum beemwe za grube setki tysięcy cebulionów, a tam wita cię taki balas...
@CasualMirek: golf w przebraniu, jeżdżący jak to MQB, czyli "okej", miejscami wykończony jak skoda, w dość biednym wyposażeniu? Nie lepiej za te pieniądze coś popularnej marki, ale wygodniejsze i wyposażone po kokardy?
@programistalvlhard: No i zajebiście. Też sobie niedawno furę na urodziny kupiłem, w moim przypadku przeskok z Astry H 1.6 115KM na Audi 2.0 250KM i jest mega zajebiście. () Co prawda z USA, lekko bity i już 120kkm zrobione, ale i tak się jaram jak pochodnia. Że koszta utrzymania takiego czegoś są wysokie? No są i #!$%@?. Frajda z jazdy jest 10x większa. ;)
@olke: no po lifcie dramat, nawet fizycznych przyciskow od klimy nie ma
@tymbool dzieki
@Jergen tez bym nie kupil gdybym nie trafil turbo dobrego kontraktu dla zachodu i walil jeszcze polski etat :D
@strike_lucky

@Dr_Kkiiddlleerrssoonn cóż mam nadzieje że się nie będzie sypać. Do tej pory miałem szczęście z wszelkiej masy sprzętami elektroniczynmi i nigdy chyba na gwarancje nic nie oddałem i dzialalo latami

@Instrybutor_z_Orlenu bo są sprzeczne zdania, wpisz w
@programistalvlhard: żeby utrzymać gwarancje naprawy możesz robić i sam ważne by były zrobione zgodnie ze sztuką, ale części muszą być OEM l, i dodatkowo eksploatacja typu np. Olej w silniku co 30000 musi być w serwisie, który ma autoryzacje BMW, by odnotować wpis w ich systemie. Ja mam M340d, wymieniałem olej w skrzyni i niezależny serwis chciał 2600, w ASO kosztowało to 3000, różnica nie duża a jest wpis, kiedyś będę
@programistalvlhard: w każdych pieniądzach można kupić coś fajnego i coś nudnego, czy będzie to 20, 50, 100 czy 500k.
Kupno 4 latka z przebiegiem 50k jest trudną sprawą, mało kto kupuje auto żeby stało w garażu.
Chociaż ja w sumie jeżdżę rocznie 8-10 tysięcy km więc to różnie bywa.