Wpis z mikrobloga

@programistalvlhard: uszanowanko ( ͡ ͜ʖ ͡)
z kosztami utrzymania się lekko zdziwisz jeśli chcesz zachować gwarancję- przy tym przebiegu za 10-30 tys czeka Cie wymiana hamulców (zależnie od jazdy), a to nie są kwoty, które piszą panowie powyżej (jeśli mówimy o OEM), duży serwis przy 60tys- w styczniu najtańszy w Warszawie to było 3100 (chyba, że masz znajomości), wymiana oleju w skrzyni ~2 tys- (chyba, że
Pobierz hvdy - @programistalvlhard: uszanowanko (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
z kosztami utrzymania się lekko ...
źródło: 728D843C-8F78-435B-95A2-7880F29F1F3D
problem chłodnic to raczej diesle a tu chłop legitną benzynę ma


@hsossd:

chodzi o chłodnice EGR, jest na to akcja serwisowa i są to głównie 2 i 3l diesle.


@open_or_die: @open_or_die

A nie zwróciłem uwagi jaki silnik (słowo też klucz "głównie" sami dalej nie wiedzą) Ale akcja serwisowa, potem akcja serwisowa akcji serwisowej bo wymienili i tak na #!$%@?ą. BMW ma burdel, kmioty z aso sprawdzając po vin twierdzą że
@programistalvlhard: no to fajnie, dałem plusa i teraz tak: unieś lewa rękę na wysokość twarzy, środkowy palec - tylko go nam nie pokazuj, tylko poruszaj nim w gore i w dol i się przyzwyczajaj. Palec w dol to kierunkowskaz w lewo, palec w gore, to kierunek w prawo. Myślę, ze szybko załapiesz.( ͡º ͜ʖ͡º)
@Mac02 źle strzelasz. Jest tu hamulec sportowy i same klocki na przód w ASO kosztują 2000. Zrobienie całego przodu w serwisie czyli klocki, tarcze, czujnik zużycia 5300 z rabatem 30%. Tył jest sporo tańszy bo 3500.