Aktywne Wpisy
Najmilszy_Maf1oso +390
Ale trzeba mieć zryty beret samochodozą, żeby mieć problem z kładką nad Wisłą, która jak widać jest z chęcią wykorzystywana i realnie ożywia część miasta.
Oczywiście po co kładka, jak można było dołożyć 10x tyle i mieć czteropasmową arterię i być może chodnik. Toż to czysta przyjemność przeprawiać się przez Wisłę pieszo w towarzystwie samochodów.
#rower
Oczywiście po co kładka, jak można było dołożyć 10x tyle i mieć czteropasmową arterię i być może chodnik. Toż to czysta przyjemność przeprawiać się przez Wisłę pieszo w towarzystwie samochodów.
#rower
CXLV +157
jou. Ford focus koła 18, 235/40. Jakieś 210koni.
Conti rozwala wszystko w testach jesli chodzi o grip. GY podobne parametry trakcyjne ale dokłada ciche toczenie.
6 lat jeździłem na sportcontact i super nie mam uwag. Jedynie szum toczenia na niektórych nawierzchniach jest słyszalny. Na drugim aucie wielosezon conti rozleciał się w pył po 3 latach ;) i założyłem GY. Na tamtym aucie wolę GY - lepsza trakcja i komfort z małym minusem za dynamikę rozumianą jako czucie na kierownicy i chęć do nagłego spręcania.
W foce chcę jednak mieć oponę która mi wszystko powie i szybkie reakcje. Maksymalna trakcja nie ma takiego znaczenia - w premium usportowionym topowe opony to i tak kosmos a na tor nie jeżdżę.
Którą byś wybrał? może ktoś ma własne doświadczenia z tymi oponami.
które?
Nie nadaje sie do jazdy codziennej.
Powtarzam, 210 koni to jest za mała moc byc odczuć różnicę. Kupuj co jest tansze z tej półki. Obecnie conti 7 jest najlepsze poza tym ze ma słabą odporność na aquaplanning.
Ja na twoim miejscu poszedłbym w pilot sporta 5.
Jeszcze chce przejechac jeden trackdayu w koncu odważę sie zalozyc semislicki. Być może sie z bim zgodzę
Btw mam i30N dct