Wpis z mikrobloga

#prawo #pytanie #pytaniedoeksperta #reklamacja #rekojmia #smartfony

W jednej ze znanych sieciowek kupilem przez internet nowy tani smartfon za 499zł.
Okazało się że od nowości nie da się go naładować więc zgłosiłem niezgodnosc z umową (rękojmia) i go oddałem z wnioskiem o zwrot pieniędzy. Sklep poinstruował mnie, że nie zwrocą pieniędzy bo przysluguje mi wymiana lub naprawa. Oni proponują naprawę.
Wybrałem więc wymianę smartfona na nowy bo wada jest istotna.
Odpisali, że nie przystają na to i dalej proponują naprawę a jesli sie nie zgodzę to odeślą mi sprzęt.

Nie chcę płacić za sprzet ktory byl od nowosci uszkodzony i jeszcze bedzie cos w nim grzebane, tym bardziej ze to byl dla kogos prezent. To przeciez rownie dobrze moglbym sobie kupic telefon uzywany lub z outletu.
Co mogę teraz zrobic?
Przeciez to nie jest sprzet za 2000zl gdzie wymiana generowalaby dla sprzedawcy nadmierne koszty.
  • 4