Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
#wazektomia
Kiedy zacząć się bać opuchlizny? W którym momencie już jest to obrzęk, który powinien zaniepokoić? Bo chlopak chodzi jak kaczka, wygląda jakby miał jedno jajo wielkości grejpfruta i jest całe fioletowe xD
Bierze leki przeciw obrzękom (aescin) i okłady zimne. On się nie niepokoi, ale ja jestem nieco przerażona tym i zastanawiam sie czy to jeszcze stan, ktory jest normalny xD
Boleć nic nie boli, jedynie opuchlizna i kolor tu straszy

· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: Nighthuntero
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

• 24
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Nie jestem lekarzem, ale jeśli nie boli i nic się nie dzieje (gorączka, złe samopoczucie), to poczekać te kilka dni od zabiegu. Obrzęki i opuchlizny to częsta reakcja na chirurgie. Na spokojnie, zrobić Panu kakao, ciasteczko i pod kocyk :)
  • Odpowiedz
via mirko.proBOT
  • 1
✨️ Autor wpisu (OP): @Zgrywajac_twardziela: Mówiła, że może być opuchlizna i krwiaki, ale jednak nie pokazywała zdjęć innych jajców jako porównanie jak mogą wyglądać xD Domyślam się, że ten stan też jest normalny, ale wolę się upewnić i zapytać osób po zabiegu jakie miały doświadczenie z tym, bo jednak wygląda to niepokojąco

• Odpowiedz
@mirko_anonim: u mnie była lekka opuchlizna przez kilka dni, ale żadnego sinienia i rozmiar klejnotów mieścił się w granicach normy. Jeszcze w dniu zabiegu wieczorem pałowałem Wiplera, żeby jak najszybciej oczyścić nasieniowody. Jak dla mnie, opisane przez ciebie objawy nie są do końca normalne.
  • Odpowiedz
via mirko.proBOT
  • 0