Wpis z mikrobloga

Szalom. Mam pytanie do użytkowników kokainy. Jakieś podpowiedzi co robić, a czego nie robić przed/w trakcie brania? Jestem totalnie zielony w tym temacie lol. Jedyne co mi się rzuciło w oczy to żeby lepiej nie mieszać tego z alko.

Dzisiaj w wieku 27 lat pierwszy raz w życiu spróbowałem, ale bardzo mało. Będę systematycznie powiększał ilość, aby znaleźć idealną dawkę.

Tak jak czytałem w necie, czułem się lekko pobudzony przez około 20 minut, a później czułem się już normalnie. Poszedłem na spacer i spociłem się trochę bardziej niż zwykle. Zmysły też miałem trochę bardziej wyczulone. Po 5 minutach od zażycia miałem takie śmieszne uczucie idące z nosa do gardła, jakby mi lekko zamroziło gardło xD generalnie nic nadzwyczajnego, ale mogło być gorzej

#narkotykizawszespoko
  • 20
@Mike_Oxmaul:

Będę systematycznie powiększał ilość, aby znaleźć idealną dawkę.


Pamiętaj o tym, ze są różne sorty z rożnym poziomem czystosci. 40-70% a nawet lepsze i gorsze. Wiec za każdym razem gdy masz nowy sort to testuj małe dawki. IMO 40-80mg jest spoko dawka gdy masz dobry koks. Można tez #!$%@? 100 ale wtedy może być za mocno. Nie mieszaj z alko bo jest to bardziej kardiotoksyczne, a jak musisz.walić z alko
@Mike_Oxmaul: Właśnie wódą z koksem to jest to!

A co do reszty, to nie jest to kwas, żeby set & settings miało znaczenie. To stymulant i euforyk, zawsze wali w dekiel tak samo, to porsty narkotyk.

Od razu jednak uprzedzę - zdecydowana większość użytkowników w Polsce nie ma dostępu i nigdy nie będzie miała dostępu do towca takiego, jak na amerykańskich filmach.
Kokaina w Polsce, o ile nie masz naprawdę bardzo
@Jakis_Leszek: nie znam się na poziomach czystości, ale ten sort kosztował 60£ za gram, czyli nie najtańszy, ani nie najdroższy

Prędzej czy później spróbuję z alko, ale zacznę od bardzo małych ilości, żeby zobaczyć jak organizm zareaguje

Dzięki za rady mordo