Wpis z mikrobloga

pora sprawdzić aktywność na wykopie #podroze #prawo #wizzair #tanieloty miałem opóźniony lot w Wizzair. ponad 3h. to znaczy ponad cztery opóźnił się wylot ale spóźnienie na przylocie wynosiło już tylko nieco ponad trzy godziny. Pilot nadrobil. Na lotnisku był gość który zbierał dane do skargi zbiorowej przez kancelarie.z info że pobierają 25% prowizji. Ja złożyłem sam skargę wizerze, przez ich formularz. Ma ktoś jakieś doświadczenie co można było zrobić lepiej albo o czym powinienem pamiętać jeszcze?
  • 5
@Sztoja: Nie mam doświadczenia z wizz, ale za każdy opóźniony lot składałem wniosek samodzielnie i dostawałem pełną kwotę. Jedyne co musisz wiedzieć to co było przyczyną opóźnienia. Żebyś miał pewność. że się kwalifikujesz na odszkodowanie.
via Android
  • 0
@AdamES właśnie nie kojarzę żeby na formularzu było pole do wpisania powodu opóźnienia. z tego co mówiła stewardessa to nie była żadna siła wyższa czy strajk