Wpis z mikrobloga

Jak myślicie, kiedy w grach rpg (z głębią, nie pseudo rpg, które są grami akcji jak hack and slash) przestawilo sie cos takiego, ze nikt juz nie chce grindowych gierek z lvlem, tylko progresu od eq/zabijania bossow? etc?

Tak jak terraria jest lepszym rpg niz inne gry (open world, progresja z zabijania bossów i eq, brak wymagan lvlowych).

Ostatnio jak gralem w CP77 to bez hardcore moda sie nie dalo grac xD

#gry #rpg
  • 4
@artiom143: no kiedy ludziom znudzilo sie grindowanie lvli i producenci gier zaczeli robic lepsze produkcje rpg, gdzie rpg polega na doswiadczeniach, progresie przez ekwipunek, etc. Oczywiscie pod plebs (tak jak wspomnialem np cp77) sa nadal robione "typowe rpg" XDDD
no ale przeciez sa gry takie i takie


@artiom143: no tak dlatego wykluczam gry akcji jak hash and slash, ktore sa typowo pod akcje.

możesz grindować levele w poe


@artiom143: poe to tez nie jest dobry przyklad. Jest bardzo zaawansowane, proporcja myslenia i planowania buildu do powtarzania czynnosci (grindu) jest zupelnie inna niz w typowych grach akcji

a mozesz wczuwac sie w fabułe w diablo 4.


@artiom143: xDDDD nie,