Jak myślicie, kiedy w grach rpg (z głębią, nie pseudo rpg, które są grami akcji jak hack and slash) przestawilo sie cos takiego, ze nikt juz nie chce grindowych gierek z lvlem, tylko progresu od eq/zabijania bossow? etc?
Tak jak terraria jest lepszym rpg niz inne gry (open world, progresja z zabijania bossów i eq, brak wymagan lvlowych).
Ostatnio jak gralem w CP77 to bez hardcore moda sie nie dalo grac xD
@artiom143: no kiedy ludziom znudzilo sie grindowanie lvli i producenci gier zaczeli robic lepsze produkcje rpg, gdzie rpg polega na doswiadczeniach, progresie przez ekwipunek, etc. Oczywiscie pod plebs (tak jak wspomnialem np cp77) sa nadal robione "typowe rpg" XDDD
@artiom143: no tak dlatego wykluczam gry akcji jak hash and slash, ktore sa typowo pod akcje.
możesz grindować levele w poe
@artiom143: poe to tez nie jest dobry przyklad. Jest bardzo zaawansowane, proporcja myslenia i planowania buildu do powtarzania czynnosci (grindu) jest zupelnie inna niz w typowych grach akcji
Tak jak terraria jest lepszym rpg niz inne gry (open world, progresja z zabijania bossów i eq, brak wymagan lvlowych).
Ostatnio jak gralem w CP77 to bez hardcore moda sie nie dalo grac xD
#gry #rpg
@artiom143: no tak dlatego wykluczam gry akcji jak hash and slash, ktore sa typowo pod akcje.
@artiom143: poe to tez nie jest dobry przyklad. Jest bardzo zaawansowane, proporcja myslenia i planowania buildu do powtarzania czynnosci (grindu) jest zupelnie inna niz w typowych grach akcji
@artiom143: xDDDD nie,