Aktywne Wpisy
mirko_anonim +7
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Uwielbiam tych bajkopisarzy #programista15k.
Twierdzą że zarabiają po 30k, a jak ich zapytasz o podróże, to okazuje się, że najdalej byli u ciotki na Śląsku xd
Tak się składa, że pracuje w dobrym it i mogę powiedzieć, że zagraniczne wakacje dwa razy w roku to raczej norma.
Najczęstsze kierunki to Włochy, Portugalia,hiszpania, a dalej to Chiny, Japonia i Ameryka.
Nie liczę kilkudniowych krajowych wypadów, bo weekend w spa
Uwielbiam tych bajkopisarzy #programista15k.
Twierdzą że zarabiają po 30k, a jak ich zapytasz o podróże, to okazuje się, że najdalej byli u ciotki na Śląsku xd
Tak się składa, że pracuje w dobrym it i mogę powiedzieć, że zagraniczne wakacje dwa razy w roku to raczej norma.
Najczęstsze kierunki to Włochy, Portugalia,hiszpania, a dalej to Chiny, Japonia i Ameryka.
Nie liczę kilkudniowych krajowych wypadów, bo weekend w spa
InnyWymiar90 +39
Na nocnej nikt nie zauważy
Ja zaczynam:
#glupiewykopowezabawy #heheszki #ciekawostki #polska #bogactwo
Co do Rolexa to sie nie zgodze, byl i jest wyznacznikiem pewnego statusu spolecznego u nas jak i na Zachodzie, chyba, ze mowisz o jakichs budzetowych modelach wypuszczonych za 20% ceny normalnych dla gawiedzi
Mercedes to ekskluzywna marka, trochę przez lease&drive się to zmieniło, ale nawet w Niemczech widać ich znacznie mniej niż Skody czy Opla. A jeśli przez zachód myślisz
@randomdrop: Raczej z końcówki lat 90 i początku 2000 gdy się tak kojarzyły w Polsce, ale wydaje mi się, że same marki pozycjonowały się ciut wyżej jakościowo. Nastąpiła taka pauperyzacja wielu produktów, żeby stały się masówką i raczej nawet z dobrą jakością przynajmniej mnie się nie kojarzą, raczej pojedyncze produkty jeszcze są ok jak wspomniane bokserki, ale z analogicznym składem są
Obecnie Merce z A klasy to naprawdę jakością wykonania nie różnią się nawet od pozostałych marek. Tak samo najniższe i najbiedniej wyposażone BMW czy AUDI. Przecież Audi A3 to wcale nie jest jakieś super premium auto. Szczególnie, że
To prawda. W zasadzie to już od lat 80 japońska kultura technologiczna przewyższała tę niemiecką jeśli chodzi o produkcję samochodów a pojazdy robione przez Toyotę, Hondę, Mitsubishi, Subaru, Mazdę czy nawet budżetowego Nissana albo Suzuki były dużo lepiej zaprojektowane i precyzyjniej wykonane niż niemiecka konkurencja próbującą przykryć swoją nieudolność inżynieryjną masą sztucznego drewna i