Wpis z mikrobloga

@tekserew: to uczucie kiedy współczynnik posiadanych samochodów na mieszkańców w PL jest nienaturalnie wysoki i samorządy, zamiast pokierować uwagę w linie komunikacji miejskiej itp. odwala takie coś XD jaki to ma sens? przecież o to w tym chodzi, żeby ludziom opłacało się nie jeździć samochodem a nie po prostu zmuszać ludzi do rezygnacji takim czymś
@tekserew
1. zlikwidowano pas skrętu w lewo, od teraz skręcający będą blokować chcących jechać prosto
2. zamieniono ukośne miejsca parkowania na równoległe, zmieści się mniej samochodów
3. na miejscu chodnika jest ścieżka rowerowa
4. zbudowano nieciągły chodnik którym nie można iść wzdłuż ulicy, trzeba albo skakać przez trawnik albo narażać się na zderzenie z rowerem na ścieżce rowerowej
@tekserew: na 100% na tej drugiej drodze będzie mniej korków i łatwiej zaparkować bo ludzie przesiądą sie na rowery (większość przejazdów samochodami odbywa sie na smieszne odległości które bez zmeczenia pokona rower). To dosłownie idealna kalka rozwiązania holenderskiego (widac to nawet po tych strategicznych zwężeniach ktore maja za zadanie zwiększyć poczucie prędkości i sprawić by podświadomie kierowcy nie czuli sie pewnie wjeżdżając z dużą prędkością w miejsca takie jak przejścia, rozwiązanie