Wpis z mikrobloga

przyjemnych knajpek, miejsc dla społeczności itd


@Kantar: o i już widzę warszawski społeczniak, który ma w dupie wszystkich, byle tylko sobie wypić sojowe latte za 25 zł w kolejnej sieciówce "WE OGRUDKU" tej sieciówki zrobionym tuż obok torów tramwajowych albo buspasa, w ostateczności tuż obok ulicy, który nigdzie poza Warszawę się nie zapuszcza bo nie ma gdzie/po co, ale za to ma znajomego od drzewek/krzaczków, które można stawiać na chodniku przy
  • Odpowiedz
na 100% na tej drugiej drodze będzie mniej korków i łatwiej zaparkować bo ludzie przesiądą sie na rowery (większość przejazdów samochodami odbywa sie na smieszne odległości które bez zmeczenia pokona rower).


@jamajskikanion: xDDD

Wy macie jakieś wypaczone zdanie jak wyglądają europejskie miasta.

Zapraszam np. do Brukseli, kilka wniosków:
- Tunele dla aut przez całe miasto i od #!$%@? parkingów podziemnych i wielopoziomowych
- Kapitalna komunikacja miejska
- Mnóstwo szerokich dróg dookoła
  • Odpowiedz
Nie do życia gówno, gdzie 90% powierzchni miasta to tak naprawdę miejsce nie dla człowieka więc masz tylko punkty pomiędzy którymi jeździsz samochodem. Zero miejsca na spacer, przestrzeni miejskiej, przyjemnych knajpek, miejsc dla społeczności itd


@Kantar: xD bo w usa miejsca dla spolczenosci czy jedzenie jest w ogromnych prywatnych backyardach, kosciolach albo roznych miejscach do tego przeznaczonych. Wtedy moze sobie wybierac co i z kim.
Ale polaczki wychowane w klatkach nie
  • Odpowiedz
@ButtHurtAlert: jak dorośniesz i będziesz miał dziecko np to się dowiesz po co jest własny samochód. Głupim mieszczuchom co to całe życie MPK ten pomysł się podoba. Szkoda tylko że to wszystko jest finansowane za kasę od kierowców i opłat w paliwie. Chcecie pedałki ścieżki rowerowe to sobie zbudujcie za swoje
  • Odpowiedz
Mi się ogólnie podoba, wygląda schludniej, ale no jednak dla człowieka mniejsza wygoda bo samochód w tych czasach to podstawa jednak. Chociaż z drugiej strony, Warszawa jest bardzo dobrze skomunikowana publicznie imo więc tragedii nie ma ale i tak, jakbym tam mieszkał i miejsce parkingowe by mi wyrzuciło to jednak podobało by mi się mniej.
  • Odpowiedz
Warszawa byłaby świetnym i wygodnym miastem, gdyby nie takie społeczniaki, które pchają się ze swoimi "rewolucjami", których nikt nie chce


@tellet: najwyraźniej dużo ludzi chce, skoro takie kawiarnie na "sojowe latte" nadal powstają
  • Odpowiedz
to uczucie kiedy współczynnik posiadanych samochodów na mieszkańców w PL jest nienaturalnie wysoki


@wap_eeL: jak ktoś nie wie jak działa cepik, to wtedy właśnie powstaje mit o tym ile to w polsce jest samochodów, instytut samar twierdzi, że około 19mln co w przeliczeniu na 1000 mieszkańców nie stawia nas nawet w czołówce europejskiej.
  • Odpowiedz
@kantek007 zawsze kisne z tego zdjecia
lewaki klaszcza uszami i chca tez takiej nowoczesnej i radykalnej zmiany jak w Dusseldorf oczywiscie nikt nie analizuje tego że pod pasem zieleni w Dusseldorfie jest kilkukilometrowy tunel podziemny xDD
dlatego mamy co mamy, rafal przyjdzie tu postawi doniczke tam zakaz i hurra rowerowa warszawa! xDD
mateuszborekbdsm - @kantek007 zawsze kisne z tego zdjecia
lewaki klaszcza uszami i ch...

źródło: duss

Pobierz
  • Odpowiedz
@roman_erotoman: jak najbardziej jest, niewiele ale jest. To ze Polska sięga wyżej nie oznacza ze jej "środek ciężkości" jest wyżej (choć w zależności od przyjętej mapy moze tak wyglądać).
Geometryczne centrum polski,
Piątek: 52.06690N
Geometryczne centrum Holandii
Amersfoot: 52.09N

Z ta pocztówką też nie trafiłeś bo siedziałem tam dosc długo i wiem ze ten łagodny klimat sprawia ze co chwilę leje jak w UK. Co powinno być przeszkodą nie do przeskoczenia
  • Odpowiedz
@tekserew: Polityka anty-samochodowa budowana przez ludzi, dla których posiadanie samochodu to pierwszy, obowiązkowy szczebel drabiny szacunku. Paradoks na lewicy, dotąd nie było ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz