Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Mirki pomocy, nie mam pojęcia co robić ze swoją karierą :/
Jestem po studiach FiR, od roku pracuje SSC w AP, kto ogarnia te skróty wie że jest to praca kompletnie bez możliwości rozwoju i z sufitem zaraz na początku ścieżki. Bardzo chciałbym iść dalej, ale jestem już pogubiony w tym wszystkim. We wszystkich innych ścieżkach zawodowych które sobie wymyśliłem wymagają doświadczenia nie z SSC, patrzałem na jakichś junior analityków finansowych, młodszych pracowników w działach controllingu no i troche lipa xD Zostaje chyba tylko ten słynny audyt, ale mam tam kilku znajomych i każdy został psychicznym wrakiem człowieka po kilku miesiącach pracy tam więc troche sie boje xD Jest jeszcze jakiś sposób w który można popchnąć to wyżej? Jest jeszcze niby ten dział GL w SSC ale domyślam sie że to taki sam dead end jak AP i AR...
Robie kwalifikacje ACCA, właściwie to dopiero się na nią zarejestrowałem i przygotowuje sie do pierwszych egzaminów, myślicie że zdane egzaminy z poziomu Applied Knowledge dałyby jakiś bonus do szukania pracy, czy ten certyfikat to jest raczej uzupełnienie do doświadczenia i bez niego jest mało warty? Ma ktoś jakieś doświadczenie z wyrwania się z pracy w SSC i poopowiadałby o drodzę jaką w tym celu przeszedł? Byłbym wdzięczny
#finanse #ksiegowosc #ssc #korposwiat



· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: Jailer
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

  • 15
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: Powiem ci co ja bym zrobił gdybym był w twoim miejscu kariery. Poszedłbym w analizę danych albo IT. Cokolwiek gdzie można pracować na b2b a nie na uop bo sufitem w Polsce nie jest wysokość stanowiska tylko wysokość podatku. Ale jeśli jesteś uparty i chcesz robić na uop to poszedłbym do audytu na rok a najlepiej dwa ale nie dłużej a potem exit na controllera.
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: