Wpis z mikrobloga

Masz niskie ciśnienie albo nie przepadasz za kawą weź usługi w #play

dzień 1
Zgłaszam usterkę ( poprzez chat) to konsultant ją potwierdza informując mnie nawet o której godzinie została zgłoszona ,czekam grzecznie 24h - internetu brak;
dzień 2
ponawiając zgłoszenie( dopytanie co i jak) konsultantka nie widzi awarii sugeruje machanie kablami oraz reset przy modemie - internetu brak;
po nieskutecznych #czarymary kolejne zgłoszenie usterki wtedy dostaje już potwierdzenie i oficjalny nr. zgłoszenia 285776459 awarii( myśle #sukces teraz już z górki) jakież było moje ździwienie,że zgłoszenie zostaje zakończone krótką informacją o tym ,że przekazaliście działu technicznemu i po problemie petent odprawiony (#technologia)- internetu brak
dzień 3
kolejne zgłoszenia, zapytania odpowiedzi brak śpiewki te same ,że #przepraszajcieispadajcie jeszcze dzwoni pani z miejscowego salonu Play by zaoferować #abonament na komórkę i jakież jej było zdziwienie bo tylko ja mam problem w całym mieście Chojnów (59-225) #dolnyslask albo każdy ma swój nadajnik i mam taki pech ,że się #!$%@?ł.
Jak jak nie mam internetu i #telewizja trzeci dzień na 8 dni trwania umowy( światłowód podpieli 2 sierpień) co nam daje brak świadczenia przez was usług przez około 37% jej trwania przy założeniu iż ta #usterka zostanie naprawiona dziś tj. 10.08.2023. Całe szczęście zawarłem z wami umowę na 2 lata i jak podtrzymana zostanie taka skuteczność w dostarczaniu usług daje mi to blisko 9 miesięcy korzystania z internetu w abonamencie komórkowym na szczęście jestem w nju ( więc mogę się podzielić się tą drobną opinia przez INTERNET!!!)

#swiatlowody #swiatlowod #abonament #heheszki jak ch..
  • 1