Wpis z mikrobloga

ASUS:
Mimo że Pana(-) opinia nie spełniła wszystkich naszych wytycznych, nasz personel zapoznał się z nią i docenia Pana(-1) wklad. Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią i mamy nadzieję, że następnym razem będziemy mogli ja opublikować!
Jeszcze raz dziękujemy, ASUS

#pcmasterrace #komputery #heheszki #obslugaklienta
Pobierz BezDobry - ASUS:
Mimo że Pana(-) opinia nie spełniła wszystkich naszych wytycznych, n...
źródło: temp_file7092495395931173963
  • 83
@BezDobry: To nie Asus, to Polska, inne firmy robią to samo, ale w Polsce, mieszkam za granicą i nie spotkałem się z takim cwaniactwem, po prostu wszędzie dostał się cwaniaczek, janusz biznesu, i zrobią absolutnie wszystko poniżej pasa dla każdego grosza, taka mentalność że trzeba zapieprzać na 120% i nie toleruje się najmniejszego problemu.
@BezDobry: jeśli ASUS pokazuje tylko pozytywne opinie ukrywając negatywne, to znaczy, że ASUS manipuluje opinią nabywcy. Czyli jednoznacznie widać, że wyświetlana opinia o monitorach ASUS jest zakłamywana i wprowadza nabywcę w błąd. Można wysnuć wniosek, że monitor ASUS jest gorszej jakości niż by wskazywały na to wyświetlane o monitorze ASUS komentarze.
@Iskaryota: To też prawda ale prawdą jest że konkurencja lubi takie gówno opinie dodawać albo często się coś hejtuje żeby hejtować i nie idą za tym żadne wyższe cele tylko po prostu np nie lubią kogoś na dzielnicy więc jadą mu po knajpie żeby nie miał ruchu

A z drugiej strony jest odstawiany kabaret przez wielkie korporacje, że niby ich produkty się nie niszczą, są idealne, tanie i w ogóle tegoroczny
@Iskaryota: myślisz słusznie ale no nie masz racji i musze sie przyczepić xD

Ludzie w ogromnym stopniu kierują się fałszywymi opiniami w swoich zakupach, i to ich głównie trzeba edukować bo zachowania sprzedających nie da się zmienić. Oczywiście prawo które by tego zabraniało byłoby fajne ale jest utopijne i nie do zrealizowania. Jedyne co wykonalne i nie wprowadzi gigantycznej ilości nadużyć i wykańczania konkurencji, jak takie prawo to edukowanie kupujących

Ten
Najwidoczniej kapitalizm lubi "positive vibes only", żebyś robił więcej KUUUUPUJ KU*WA KUUPUUUJ


@Iskaryota: w komuniźmie miałbyś przydział raz na 15 lat na jedyny słuszny monitor marki Rubin i każdy miałby w piździe twoją opinię nawet jakby była pozytywna.
Google ocenia komentarze jako bardzo wiarygodne źródło dla oceny stron internetowych. Krótko mówiąc, firmy wrzucają zweryfikowane komentarze klientów typowo pod SEO. Ostatnio był chyba jakiś update algorytmów, ale nadal jest to bardzo cenione. M.in. media expert w ten sposób opiera całą swoją strategię SEO.
@BezDobry: Asus to najbardziej przereklamowany producent sprzętu komputerowego. Za ich płytę ROG STRIX X570-E z na Ryzena 5000 zapłaciłem ponad 1500 złotych a po 2 miesiącach się zepsuła. Po ponad miesiąc reklamacji i braku odpowiedzi od ASUSA , zwróciłem się do sklepu w którym kupiłem płytę i na szczęście i udało się załatwić, wymienna za zasadzie rękojmi. Miałem również klawiaturę Asus ROG Scope za ponad 500 złotych, która rozpadała się po
@BezDobry xd ale z opiniami to jest ogólnie duży problem, począwszy od chęci sprzedaży #!$%@? produktu przez sprzedającego i nie godzeniu się z dobrą opinią, a skończywszy na zakłamywaniu rzeczywistości przez konkurencję, albo niesłusznie #!$%@? klientów ¯_(ツ)_/¯
@BezDobry: #!$%@?ć ASUSa. Najbardziej zawyżona cenowo marka w świecie elektroniki komputerowej, robią się na Apple świata PC.

Natomiast zła jakość podświetlenia w monitorach to jest ogólnie rak i temat na osobny wpis-wykop.