Zmywaka można za poglądy lubić lub nie lubić (xD), ale takie testy motoryzacyjne to ja szanuje.
Sam bardzo paliwożernym benzyniakiem robię na prawie identycznej trasie 2-3 przystanki na tankowanie/odpoczynek, a sama trasa zajmuje mi 22-24h (w tym jest +1h prom względem tunelu którym jechał zmywak). I to tempem luźnego Andrzeja, przepisowo, zgodnie z ograniczeniem, czasem na autobahnie depnę
A on 36h elektrykiem, 8 przystanków xD
Poważnie myślałem o kupnie #tesla model 3, ale wuj by mnie strzelił na trasach
Jeszcze to szukanie ładowarek po zadupiach w obcym kraju, które albo działają albo nie. To jest dramat.
@plaisant: kurła jakby miał takom tesle long ranch extended to by na szczała zrobił tom trase, a jak by brakło prądu to sam elon by go popchnął (właściciela, nie auto)
@Atreyu: realnie teslą tak by to wyglądało, tak jak to napisał @PiotrFr bez stracenia 4h w eurotunelu i spania w hotelu Czyli porównywalnie do benzyniaka. Samo ładowanie 8x to równo 4h.
Czyli porównywalnie do benzyniaka. Samo ładowanie 8x to równo 4h.
@plaisant: jak może być porównywalnie, jak na ładowanie poświęca się kilka godzin więcej? Te 4h na ładowarkach to też mocno optymistyczne bym powiedział
4h - jak są wolne, działające i nie stoisz w kolejce (⌐͡■͜ʖ͡■)
Mój kolega odbiera akurat dzisiaj Niro z salonu. Na szczęście wziął hybrydę nie wersje full-elektryczną jak zmywak
@Atreyu: nigdy nie rozumiałem po co się tak ludzie spieszą i jadą taką trasę 1800 km bez normalnego dobowego odpoczynku chociaż te 6-8 godzin na sen w połowie. Nawet w namiocie bym się wyspał,karimata i śpiwór gdzieś w krzakach na wsi. Ile to razy już słyszę przechwałki że ten w 17-22 godziny jechał i nawet nie spał, No gratulacje. I co w tym odpowiedzialnego. Najlepsi kierowcy świata nie są w stanie
Ile to razy już słyszę przechwałki że ten w 17-22 godziny jechał i nawet nie spał,
@adamsowaanon: 24h (Liverpool-Poznań) to robię z godzinną drzemką gdzieś w Niemczech i postojami jak czuje się zmęczony. To nie jest na strzała, a 90% tego to jest relaks na tempomacie - nie jazda rajdowa
Ja nie wiem jak można jechać dłużej
Jesteście jacyś niepełnosprawni, niedołężni że potrzebujecie więcej czasu niż inni? Ile tobie to zajmuje?
@Atreyu kiedy jedziesz Tesla i zaplanujesz trasę to ta bookuje ci wolne działające superchargery. Także przyjeżdżasz na wolne miejsce, ewentualnie wiesz już wcześniej że trzeba będzie chwilę postać w kolejce, o wszystkim mówi ci system.
@Atreyu: Polska infrastruktura do EV leży i kwiczy. Ci co jeżdżą krótkie trasy w Polsce i są w stanie się ładować tylko w domu to jeszcze luz. Reszta ma ciężko. Bardzo możliwe, że jest tylko 12 miejsc z ładowarkami, więc samych wtyczek z Tesli będzie może ze 100. Zmywak to dzban, wykorzystuje nagonkę szurów na EV żeby robić wyświetlenia, w tym "jego teście" nie pokazuje żadnych sensownych danych. Do tego te
Poważnie myślałem o kupnie #tesla model 3, ale wuj by mnie strzelił na trasach
@Atreyu: ale wiesz, że Tesla ma przewagę nad KAŻDYM elektrykiem, bo prowadzi trasę po swoich wolnych i sprawnych ładowarkach? Zobacz sobie na kanale MKBHD test spalinowy + elektryk + Tesla na 1000 mil. Owszem, zdarzają się przypadki kolejek do Teslowych ładowarek, ale tylko w miejscach, gdzie akurat są jakieś duże eventy i wysypuje ich więcej niż standardowo.
@Atreyu: bardzo dobry material. Ciekawe co na to entuzjasta elektrykow @PiotrFr . Tu masz twarde fakty, jakis komentarz w obronie honoru elektrykow? XD
@assninja: ponieważ jeżdżę tą trasą regularnie, po tonie wypowiedzi podejrzewam że w przeciwieństwie do Ciebie kolego
17:30h to jest idealny przejazd, ze stałą maksymalną prędkością na odcinku Liverpool-Poznań, bez przerw na siku, drzemkę, tankowanie i wliczając eurotunel zamiast promu (30min zamiast 1.5-2h)
I nigdy, na tak długiej trasie, nie zdarzyło mi się takiego czasu uzyskać benzyniakiem. To czas teoretyczny, z generatora, nie praktyczny (a i na autobahnie nie
@Atreyu: Wiadomo że generator nie bierze pod uwagę korków czy wypadków, ale spalinówka stoi w nich tak samo. Ale dalej nie rozumiem czemu nie możesz odpoczywać w trakcie ładowania, i czemu w EV musisz stanąć a nie chcesz gdy jesteś zmęczony?
Naprawdę polecam materiał petrola, choć jest trochę krótsza trasa bo ~1200km w 13h. Tylko ponownie - on ma SR+, w LR czy perf jedziesz dalej i szybciej między stacjami ładowania.
Ale dalej nie rozumiem czemu nie możesz odpoczywać w trakcie ładowania
@assninja: że tak zapytam - pozwolę sobie - robisz regularnie jakieś trasy powyżej 1000km, albo powyżej 10h?
Jak tak - to skąd to pytanie. Jadąc z UK do Polski, pierwszy długi odpoczynek mam za Londynem na promie, drugi dłuższy w połowie Niemiec jak mnie łapie zmęczenie.
W elektryku pierwszy miałbym przed Londynem, drugi zaraz i tak na promie, kolejne tam
Aktywne Wpisy
18+
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Sam bardzo paliwożernym benzyniakiem robię na prawie identycznej trasie 2-3 przystanki na tankowanie/odpoczynek, a sama trasa zajmuje mi 22-24h (w tym jest +1h prom względem tunelu którym jechał zmywak). I to tempem luźnego Andrzeja, przepisowo, zgodnie z ograniczeniem, czasem na autobahnie depnę
A on 36h elektrykiem, 8 przystanków xD
Poważnie myślałem o kupnie #tesla model 3, ale wuj by mnie strzelił na trasach
Jeszcze to szukanie ładowarek po zadupiach w obcym kraju, które albo działają albo nie. To jest dramat.
#samochody #motoryzacja #przemyslenia #ciekawostki #technologia #samochodyelektryczne #uk
@nadziej_c: nie masz prawa głosu w dyskusji xD
Czyli porównywalnie do benzyniaka. Samo ładowanie 8x to równo 4h.
@plaisant: jak może być porównywalnie, jak na ładowanie poświęca się kilka godzin więcej? Te 4h na ładowarkach to też mocno optymistyczne bym powiedział
4h - jak są wolne, działające i nie stoisz w kolejce (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Mój kolega odbiera akurat dzisiaj Niro z salonu. Na szczęście wziął hybrydę nie wersje full-elektryczną jak zmywak
Nawet w namiocie bym się wyspał,karimata i śpiwór gdzieś w krzakach na wsi.
Ile to razy już słyszę przechwałki że ten w 17-22 godziny jechał i nawet nie spał,
No gratulacje.
I co w tym odpowiedzialnego.
Najlepsi kierowcy świata nie są w stanie
@adamsowaanon: 24h (Liverpool-Poznań) to robię z godzinną drzemką gdzieś w Niemczech i postojami jak czuje się zmęczony. To nie jest na strzała, a 90% tego to jest relaks na tempomacie - nie jazda rajdowa
Ja nie wiem jak można jechać dłużej
Jesteście jacyś niepełnosprawni, niedołężni że potrzebujecie więcej czasu niż inni? Ile tobie to zajmuje?
Ale czy ja jestem debilem, czy w Polsce jest tyle superchargerów? Szukam ile ich jest na 40-milionowy kraj i chyba mamy ich 12
Bardzo możliwe, że jest tylko 12 miejsc z ładowarkami, więc samych wtyczek z Tesli będzie może ze 100.
Zmywak to dzban, wykorzystuje nagonkę szurów na EV żeby robić wyświetlenia, w tym "jego teście" nie pokazuje żadnych sensownych danych. Do tego te
@Atreyu: ale wiesz, że Tesla ma przewagę nad KAŻDYM elektrykiem, bo prowadzi trasę po swoich wolnych i sprawnych ładowarkach? Zobacz sobie na kanale MKBHD test spalinowy + elektryk + Tesla na 1000 mil.
Owszem, zdarzają się przypadki kolejek do Teslowych ładowarek, ale tylko w miejscach, gdzie akurat są jakieś duże eventy i wysypuje ich więcej niż standardowo.
Zobacz jak Petrolhead jechał do Włoch np, a on ma tylko standard range
@assninja: bo to nie jest realna wartość
Wygenerowałem trasę pod tm3p Wrocław - Londyn i mi pokazuje niecałe 15 godzin, z 6 ładowaniami, łącznie niecałe 2 godziny
@assninja: ponieważ jeżdżę tą trasą regularnie, po tonie wypowiedzi podejrzewam że w przeciwieństwie do Ciebie kolego
17:30h to jest idealny przejazd, ze stałą maksymalną prędkością na odcinku Liverpool-Poznań, bez przerw na siku, drzemkę, tankowanie i wliczając eurotunel zamiast promu (30min zamiast 1.5-2h)
I nigdy, na tak długiej trasie, nie zdarzyło mi się takiego czasu uzyskać benzyniakiem. To czas teoretyczny, z generatora, nie praktyczny (a i na autobahnie nie
Naprawdę polecam materiał petrola, choć jest trochę krótsza trasa bo ~1200km w 13h. Tylko ponownie - on ma SR+, w LR czy perf jedziesz dalej i szybciej między stacjami ładowania.
@assninja: że tak zapytam - pozwolę sobie - robisz regularnie jakieś trasy powyżej 1000km, albo powyżej 10h?
Jak tak - to skąd to pytanie. Jadąc z UK do Polski, pierwszy długi odpoczynek mam za Londynem na promie, drugi dłuższy w połowie Niemiec jak mnie łapie zmęczenie.
W elektryku pierwszy miałbym przed Londynem, drugi zaraz i tak na promie, kolejne tam