Wpis z mikrobloga

Czy to możliwe, żeby zarabiać po 15-35k na jakiejś słuchawie w ubezpieczeniach? Sąsiad ostatnio zaczepił, gadaliśmy o robocie, i się chwalił ile to on nie zarabia, i pokazywał aż jakiś dziwny pasek pracowniczy w excellu z wynagrodzeniem 34k, myślicie że to farmazon, czy serio są takie realia na sprzedaży?
#gownowpis #pracbaza #ubezpieczenia #sprzedaz #callcenter #praca
  • 10
  • Odpowiedz
@euz1: mlm moze i pracuje na remote, wydzwaniaja do ludzi od 8 do 8, ma pod soba pare takich osob i one na niego zarabiaja po 3-4k a on sam z prowizji uzbiera z 20k

normalnie na call center to 4k lape maks, na technicznym 7k lape ale np dla lufthansy czy cos, gdzie dajesz ludziom dostep do systemu lub nie i znasz jeden jezyk

takze sasiad robi w #!$%@? albo
  • Odpowiedz
@euz1: Jest to do zrobienia, ale albo ogarnia bardzo dużo tematów i zapierdziala 18/24h albo ma same dobre tematy.

Tak po prawdzie za złapanie jakiegoś zakładu pracy z 500 osób na życiówkę możesz mieć 3-4k miesięcznie stałego przychodu, więc jeśli potrafił się wkręcić w kilka miejsc to czemu nie.
  • Odpowiedz
pasek pracowniczy w excellu z wynagrodzeniem 34k, myślicie że to farmazon, czy serio są takie realia na sprzedaży?


@euz1: W ubezpieczeniach masz od kazdego ubezpieczenia troche prowizji - na pewno są ludzie, ktorzy ubezpieczaja tysiace osob, bo maja np popodpisywane umowy z roznymi zakladami pracy, wiec taka pensja jest mozłiwa, ale 99% jej nie osiągnie.
To tak jak z wszystkim - mozna narysowac obraz za 10 milionow dolarow, ale wiekszosc sprzedaje
  • Odpowiedz
@euz1: @sayanek 30k prowizji to jakieś 250k przypisu. Jak średni pakiet komunikacyjny OC/AC kosztuje to 3k. to wychodzi w miesiącu ok. 84 takich polis. Odpowiedz sobie czy dałbyś radę tyle wystawić polis? Żeby poprawnie obsłużyć 1 klienta musisz na niego poświęcić 3h - taki jest u nas średni czas kompleksowej obsługi przy sporej automatyzacji. Jest to do zrobienia, ale faktycznie liczba godzin dziennie to realnie 10-12h. Chyba że floty/duże zakłady na
  • Odpowiedz
@OptiFinance: Ale ja sobie zdaję z tego sprawę, dodatkowo jaki % wszystkich klientów to pakiety po 2/3k to już też wszyscy wiemy :)

Ale nie zgodzę się, że na danego klienta trzeba poświęcić 3h czasu, chyba że liczysz łącznie rocznie ile czasu na daną polisę trzeba poświęcić łącznie z telefonami z pytaniami etc. Tzn. są też i takie i dłuższe tematy czasami, ale jakbym miał na miejscu komuś tłumaczyć wszystko 3h
  • Odpowiedz
@sayanek: 3h to: Przeprowadzenie APK z klientem, pozyskanie niezbędnych danych i przeliczenia przez 12-14 systemów towarzystw, przedstawienie ofert, kilka wiadomości/rozmów do doprecyzowania zakresu, zawarcie polisy, wprowadzenie do extranetu w celu rozliczenia, załączenie zdjęcia etc. Przy czym same rozmowy to pewnie kwestia 5-10 maili jeżeli są pytania + przeliczenie kalkulacji zajmuje od 40 minut do 2h (zależy jak doświadczony pracownik).
  • Odpowiedz
@euz1 Pracowałam w ubezpieczeniach, w 2 firmach. Sprzedaż polis na życie, ale nie tylko. I powiem tak... Nie da się tyle zarobić. Najwybitniejsza sprzedawczyni, zdjęcia jej były na ścianach dookoła, zarabiała okolice 9k-11k na rękę, z czego ponad 80% to prowizja od sprzedaży. Wyprzedzała większość ludzi dwukrotnie. Była ewenementem. Poza tym ok. 10k wygrywała wycieczki zagraniczne, nagrody rzeczowe (np Play Station). Ale ona zasuwała na zleceniu po 12-14h, miała mega ponętny i
  • Odpowiedz