Aktywne Wpisy
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
#motoryzacja #samochody Siema motoryzacyjne świry.Poszukuje samochodu do 50 tys cebulionów i mam mega dylemat.Moje wymagania to kombi/suv,automat,rocznik minimum 2015,jakikolwiek naped 4x4(z tego mogę zrezygnować).Wybór dla laika samochodowego jest tak duży że sam nie wiem co brać żeby się nie władować na minę.Samochód głównie w dłuższe trasy po Polsce i raz do roku na Bałkany więc taki połykacz kilometrów
Który warto brać
- Jeep Cherokee KL 9.9% (82)
- Passat B8 27.7% (230)
- Mitsubishi Outlander 14.1% (117)
- Seat Leon 13.1% (109)
- Peugeot 508 25.7% (213)
- Opel Insignia 9.5% (79)
Czy jak podstawiamy auto do portu to czy armatorzy zajmują się przeladunkiem z naczepy na kontener czy muszę znaleźć firmę która zrobi to za mnie i dowiezie do portu kontener gotowy do podjęcia?
Są jakieś giełdy? Albo jakaś strona na której mogę rozesłać zapytanie do kilku armatorów naraz? Czy jednak do każdego oddzielnie przez formularze kontaktowe?
#spedycja #spedycjamorska #transport
W to co robi Maersk teraz, czyli zatrudnił swoich handlowców i poszli w sprzedaż bezpośrednią, zaraz zacznie robić i CMA CMG i Cosco i pewnie MSC.
A wracają do Twojego pytania, to w przyszłym roku wchodzi nowa umowa o współpracy (raczej wejdzie) więc wielka piątka podzieli między siebie tort i wówczas zobaczysz co i jak
https://trans.info/pl/morski-transport-bez-spedytorow-maersk-chce-obejsc-posrednikow-259656
Armator raczej nie, ale terminal w porcie już tak - np BalticHub w Gdańsku, ale nie polecam tego serwisu. Lepiej po ludzku znaleźć magazyn który zrobi przeładunek --> podstawić pusty kontener, załadować i dostarczyć do portu :) Jak coś to moja firma dysponuje takimi usługami XD
Nie ma giełdy xD -
Akurat notujemy bardzo dobre wyniki w drogówce, prowadzimy kontrakty, ja sam mam w tym miesiącu rekord marżowy z całej swojej 3 letniej kariery ( ͡° ͜ʖ ͡°) może z wyjątkiem prowadzenia własnych aut firmowych, bo dyspozytorzy narzekają i mówią, że przy obecnej koniunkturze to mogliby zarobić więcej w Żabce. No ale kumaci handlowcy są zarobieni.
Co do spedycji morskiej to raczej ja namawiam szefa, mamy
Nie ma gotowych rozwiązań na stawki, bardzo często negocjujesz na zasadzie że blefujesz że