Wpis z mikrobloga

Aktualizacja do DeathWorld + Rampant 3.3.3
Artyleria zwiększyła ewolucję o 17 punktów procentowych xd
Ta technologia to jest taki game changer, że na normalnej rozgrywce można puścić kierownice. Ale nie na Rampancie XD Jeden wystrzał z armaty generuje na tyle potężny dźwięk, że budzą się wszystkie okoliczne gniazda i zaczynają zalewać biologiczną masą moje mury. Tworzy się taki chaos, że nie wiem gdzie mam lecieć w pierwszej kolejności naprawiać. Roboty? Latają do upadłego. Więcej ich znika niż produkuje. Obecna ewolucja taktyki brzmiała tak: Czekam na minimum 50 pocisków, nie zaczynam ataku przy mniej niż 250 robotach. Na początku stoję tam gdzie arta, potem latam naprawiać zgliszcza. No i po paru godzinach czyszczenia mapa wygląda jak poniżej. W zasadzie można by już lecieć w rakietę i zwycięstwo to kwestia czasu, bo mamy wszystkie środki do tego potrzebne.
#factorio
Beniamin_Emanuel - Aktualizacja do DeathWorld + Rampant 3.3.3 
Artyleria zwiększyła e...

źródło: Factorio5

Pobierz
  • 4
Cały ten expanse tylko po surowce bo cala fabryka mieści się w tym początkowym prostakącie?
Skąd takie straty w robotach skoro widać że baza ma mniej więcej kształt wielokąta wypukłego więc roboty powinny poruszać się tylko wewnątrz bazy?
@Xianth2: Expanse był po to aby roboty tak nie ginęły oraz po kamień bo się kończył. Nie jest on tak potrzebny do rakiety, jak do kolei i dalszego rozwijania bazy o kolejne kilometry murów. Roboty są takie głupie w tej gierce. Nieregularny kształt powodował, że leciały nad gniazdami robali i tam były zestrzeliwane. Szczególnie łatwy cel gdy energia im się kończy i się wleką. Mimo bardziej prostokątnego kształtu roboty dalej giną.