Aktywne Wpisy
moll +116
Tunel już stoi! Trochę pomagałam, ale na tyle dobra konstrukcja, że mój niebieski postawiłby praktycznie sam (z trochę większymi trudnościami)
@_aqq wołam, bo chcialeś zobaczyć na gotowo
#ogrodnictwo
@_aqq wołam, bo chcialeś zobaczyć na gotowo
#ogrodnictwo
alittlegosu +65
Pierwsze dwa dni powrotu na silke po 100 latach przerwy za mna ᕦ(òóˇ)ᕤ Ogolnie myslalem ze bedzie gorzej, nogi spoko, ale rak nie moge prawie podniesci w gore po tych 2 treningach, czyli fajnie ( ͡º ͜ʖ͡º)
smiesznie troche ze silownia zrobiona w kosciele (✌ ゚ ∀ ゚)☞
#mikrokoksy #silownia i troche #katolicyzm
smiesznie troche ze silownia zrobiona w kosciele (✌ ゚ ∀ ゚)☞
#mikrokoksy #silownia i troche #katolicyzm
masz przynajmniej regulowana twardość zawieszenia :)
Dodatkowo sa firmy co to regenerują.
@kumpel100: po co upośledzać samochód z tak dobrego rozwiązania? niech zgadnę, kupiłeś za ostatnie pieniądze i nie stać na serwis?
Jeśli slysze, że mam dać 6k za naprawę amorów do auta, które sprzedam za 2 lata to nie kalkuluje mi się. Wolę naprawić za 3 jesli jest taka możliwość i nie bedzie to drutowanie, a drugie tyle sobie zostawić. Bedzie na dieselka na 2 miesiące kolejne ( ͡º ͜ʖ͡º)
No właśnie nic jeszcze nie myślę i chciałbym się dowiedzieć czegoś. Może ktoś ma takie doświadczenia.
Jeśli do takiego ruchu będą potrzebne jakies przeróbki, dostosowanie czy inny badziew to pewnie tak nie zrobię. Jeśli da się wsadzić po prostu zwykłe, a jedynym efektem jest brak możliwości regulowania twardości to wtedy rozważę to.
Bardzo rzadko zmieniam nastawy tego zawieszenia. Najczęściej zapominam i lece w zwykłym trybie. Gdzieś obiło mi się o uszy,
Jak założysz zwykle to i tak musisz w kompie wykodowac i zaślepic wyjscia na amory. Inaczej błędy sypnie