Wpis z mikrobloga

@TEDMAJER: nie widzę żadnego sensu by grać w stalkera na konsoli, jednym z filarów tej serii jest społeczność modderska, no chyba że tego stalkera nie będzie można modować XD
  • Odpowiedz
@MarteenVaanThomm: @programista3k @PodniebnyMurzyn Chłop pisze że gra na konsoli w Stalkera 2 nie będzie mieć sensu ze względu na brak modów xD

Przecież to brzmi jak kuriozum. Patrząc na to na jakim silniku jest robiona gra, jak wygląda na trailerach i jaka będzie jej skala to mody wydają się wręcz jakąś zbędną fanaberią. Zresztą fenomen modów do Stalkerów na PC wynikł głównie z braku kolejnej odsłony tej serii.
  • Odpowiedz
@Larsberg konsolowcu zostały ci jakieś komórki mózgowe czy je sprzedałeś bo zabrakło na grę za 400zl na komsole?
Nic nie wspomniałem o żadnym padzie XD
Nazywając mody fanaberiami jesteś ignorantem, społeczność tej gry żyje i jest silna przez mody, oczywiście niedzielnych graczy mody nie interesują, ale dla fanów serii to jest jedna z ważniejszych rzeczy
Anomaly z Deselation patrzy na ciebie z politowaniem
  • Odpowiedz
@kacpervfr: Tak się składa że jestem pecetowcem i testowałem mody do Stalkera. Masa bugów, dramatyczna optymalizacja, niezbalansowana rozgrywka, brak narracji fabularnej - tak bym to podsumował. Jeśli kogoś to bawi okej - ale ja czekam na POWAŻNĄ produkcję za którą stoi profesjonalne studio a nie jakaś kilkuosobowa grupa zapaleńców ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Masa bugów, dramatyczna optymalizacja, niezbalansowana rozgrywka, brak narracji fabularnej


@Larsberg: brzmi jak zwykły stalker XD
Mimo wszystko społeczność żyje wokół tych modów i nie ma co umniejszać tego.
Anomaly nie ma bugów i skopanej optymalizacji bo jest na 64 bitowym silniku, stworzonym przez modderow, fabuły tam nie ma ale tu akurat chodzi o sandbox, a desolation dodaje system modowania broni jak z Tarkova, ile gier tworzonych przez specjalistów ma takie coś?
  • Odpowiedz