Aktywne Wpisy
CZY NA NOCNEJ JEST JAKIŚ MODERATOR? PYTAM BO JEDEN MIREK PRZED CHWILĄ NAPISAŁ, ŻE IDZIE SIĘ ZABIĆ. NIE WIEM CO PODAĆ W ZGŁOSZENIU.
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Ogólnie zawsze lubiłem ten kanał, więc z zainteresowaniem obejrzałem i padł tam między innymi argument, że jednym z atutów tego lotniska byłoby jego wysunięcie na wschód względem reszty europejskich hubów.
Pozwoliłem sobie zamieścić komentarz pod spodem, że jestem sceptyczny, bo biorąc pod uwagę zamkniętą przestrzeń nad Rosją, gdzie nie ma gwarancji, że zostanie ona odblokowana nawet po zakończeniu wojny nasze położenie jest całkowicie peryferyjne, biorąc pod uwagę jak kanalizuje się ruch powietrzny, co z resztą można sobie podejrzeć na flight radarze.
Nie powiem, nie spodziewałem się, że mój komentarz będzie wisiał tak krótko zanim zniknie xD Za to można zobaczyć nawałę klasycznych pochwalnych okrzyków ze strony kont z dziwnie znajomym schematem tworzenia nicku <imię><nazwisko><4 cyfry> zaraz po tym jak został on wrzucony.
Co tu kryć, to jest dramat wielopoziomowo finansowany przez podatników xd
#goodtimesbadtimes #gtbt #cpk #infrastruktura #lotnictwo #bekazpisu
ale też nie do końca konsekwentnie, bo w pewnym momencie na mapie pojawia się Praga
zacząłem szukać informacji na ten temat i znalazłem jedynie wzmiankę, że z tych planów zrezygnowano, głównie ze względu na klapę jaką ostatecznie okazało się ono w kwestii obsługiwanego ruchu w relacji do planów
Porównujesz Okęcie, które jest bardzo blisko centrum miasta z twardymi ograniczeniami dot. Godzin lotów (przerwa w nocy) do Gatwicka, które jest lotniskiem peryferyjnym w Londynie to raz.
Dwa. Nie ma miejsca na kolejne pasy na Okęciu. To jest fakt.
Modlin lezy w bardzo złym miejscu w odniesieniu do otaczającego go krajobrazu. Dwie rzeki do okola, bardzo
Póki co to Twoja odpowiedź pasuje pod "warto się teoche zagłębić w temat zamiast wypisywać co
A o pasach jest dokładnie powiedziane.
I to są te argumenty które są przytaczane od dawna. Po pierwsze wykup działek, po drugie, obwodnica, po trzecie jest to robuzowywanie lotniska w mieście czego się już raczej nie robi w obecnych czasach. Nikt się na to nie zgodzi.
Ja prowadzę "kampanię antyCPK" właśnie ze względu na takie fałszywe argumenty, że CPK jest rzekomo konieczne. A argumenty o problemie dla Niemiec są przy tym śmieszne i żenujące. Wam cokolwiek o Niemczech można powiedzieć i łykniecie bez popity.
Wymieniłem tylko kontrę do kilku pierwszych argumentów. Jednym z największych
Z liczba pasażerów w Lizbonie masz rację.
Pomyliłem się, okecie ma mniej.
Bardzo mi się podoba komentarz na końcu filmu. Ze mamy dyskusje polityczna, a nie strategiczna.
Piszesz ze cpk nie jest koniecznie.
Na jakiej podstawie?
Praktycznie każdy argument o rozwijaniu lotnisk lokalnych jest odbijany. Nie tylko w tym filmie ale i w innych.
Idąc punkt po punkcie z Twojej analizy.
1. Oczywiście że
@jedmar: do szufladki ludzi z kompleksem Niemca. Większość komentarzy pod filmem nawiązuje do retoryki "ale teraz Niemcom dupa pęknie", "Niemcy nas się boją".
Czyli płynnie przeszliśmy z "głupoty gadasz, doedukuj się" do "może masz rację, ale CPK może mieć inne potencjalne korzyści".
Też odniosę się punkt po punkcie:
Ze za drogo, że się nie da, czy ze co?
Bo punktujesz wybrane fragmenty filmu nie odnosząc się w ogóle do celów strategicznych jakie CPK za sobą niesie.
Cały Twoje punkty są na zasadzie "nie da się, to bez sensu i za drogo".
Uważasz że PL nie potrzbeuje tego lotniska, że regionalne wystarcza? Że Cargo, którego w PL nie ma
Ja jednoznacznie nie sprzeciwiam się koncepcji CPK w ogóle. Natomiast dziwne jest Twoje pytanie co mi to przeszkadza, bo już wymieniłem bardzo ważny argument, ale do tego jeszcze zaraz dojdziemy.
Dużo ważniejsze jest dla mnie przedstawianie fałszywej retoryki "CPK to konieczność",
Zacznijmy od Niemiec. Nie trzeba za specjalnie znać się na geopolitycę, być anty lub pro - niemieckim, PISowcem lub też nie aby móc stwierdzić, że to lotnisko jest zagrożeniem dla interesów Niemiec. Jest i to duże
Zwłaszcza w kontekście CARGO.
Nawet jeżeli przejelibhsny kilka % udziałów w cargo to są to gigantyczne pieniądze, które Niemcy utracą. Nie są jakieś fantazje tylko geopolityka.
Myślisz że czemu w PL do dziś nie ma
I ze #!$%@? setek milionów.
Ale to głównie nie przez sam koncept CPK tylko przez samych polityko którzy będą chcieli na tym zarobić.
Jeśli nie trzeba się znać to wyjaśnij dlaczego, z liczbami. Ja wyjaśnię czemu nie jest.
Ludziom próbuje się wtłoczyć ten pomysł do głowy pod przykrywką "CPK