Wpis z mikrobloga

@SonyKrokiet: Dobre, fajnie się czyta, widać napracowanko. Możesz wspomnieć o stratopolonezie czy prototypach poldka z turbodieslem. Jedynie co mi się nie podoba, to słowo "dejlone" i XD - masz bardzo dobry styl pisania i bez XD czuć jak się z czegoś nabijasz.
  • Odpowiedz
  • 1
@PiotrFr nie był, pod warunkiem że nie był upalany ( ͡° ͜ʖ ͡°) a o to nie było trudno xD trochę jazdy było z konstrukcją jak uszczelka zrobiła prrrt (śruby przez całą wysokość bloku silnika XD)a głowica stała się bananem - a i słyszałem że podobno lepiej z gazem się dogadywał 1.8 kseries
SonyKrokiet - @PiotrFr nie był, pod warunkiem że nie był upalany ( ͡° ͜ʖ ͡°) a o to n...

źródło: temp_file.png354519287138419479

Pobierz
  • Odpowiedz
@SonyKrokiet: @TypowyNalesnik: A ja tam uważam że Caro to był przyzwoity facelift, biorąc pod uwagę że było to rzeźbienie w bryle z lat 70. Caro wyglądał przyzwoicie jak na auto z lat 90 i to na Żeraniu im się udało.

Co innego fakt że to udane nadwozie po lifcie nadal było ładowane na platformę z lat 60 a jakość montażu i materiałów wołała o pomstę do nieba.

Albo to że
  • Odpowiedz
  • 0
@supra107 koreański wysryw w ogóle wyszedł na #!$%@?, tam wstawiali blendy w klapę żeby zasłonić miejsce na tablicę, którą przenieśli na zderzak - po co nowa wytłoczka jak można plastik dać xD i to zrobili w sumie od niechcenia jakby nie było XD bo nawet silników nowych nie dali tylko ograniczyli w sumie do jednej jednostki w dwóch wariantach ( ͡° ͜ʖ ͡°) rovera przestali wsadzać w '98
  • Odpowiedz