Wpis z mikrobloga

@ZaQ_1: I nie zapominajmy, że starfield opiera się o ng+, tu powinna być możliwość zabić wszystkich i lecieć dalej grać jak człowiek rozumny w ng+.
No i jeszcze się dokopałem do info: starfield miał 1 quest writera i 10 quest designerów, WTF bethesda, WTF.
Patrząc na porażkę Todda na game awards, i fakt, że M$ trzyma go teraz za jaja, to ciężkie czasy przed tą firmą nadchodzą. Wróżę stado smutnych panów
  • Odpowiedz
Ale taki straznik miejski był nie do #!$%@?. Zawsze miał moja postać na 2-3 strzały, a jemu nawet nic nie ubyło z paska życia.


@nocny-mirek: był nie tylko do #!$%@? ale także stanowił dobre źródło zarobku
  • Odpowiedz
@ReeceWithouterpoon: starszy pan przyniósł swój kosmiczny mod do Skyrima do naprawy
Mężczyzna pracujący tam powiedzał: "typowa gra Bethesdy, wszystko w porządku"
Starszy pan orzekł: to dlaczego gracze wystawiają negatywy na Steamie???????
  • Odpowiedz
  • 1
@ReeceWithouterpoon fallout 4 było przestrogą dla bethesdy żeby zmienili kierunek bo się pogrążą to ci na złość jeszcze bardziej brnęli w to samo i jeszcze mocniej. Powinni wrócić designersko do czasów morrowinda i fallouta 3 (a najlepiej po prostu nauczyć się jak robić gry od obsidianu) zamiast gnić przy generowaniu proceduralnym i "radiant quests" bo one nie potrafią zapewnić przyjemności nawet na 5 minut.

Bethesda nie potrafi zaprojektować ciekawych mechanik, tworzyć ciekawe
  • Odpowiedz
Wiadomo że gdzieś od Obliviona Bethesda leci na łeb na szyje. Z drugiej strony questy w morku miały czasem 3 linijki tekstu i ograniczały się do przynieś, zabij i tak x razy przez całą gildie.
  • Odpowiedz
@ReeceWithouterpoon: Mógłbym coś napisać, ale nie wiem po co. Po pierwsze i tak rynek gier jest martwy, a po drugie to normiki by mnie zjadły żywcem za szurostwo, foliarstwo, onucowstwo i wszystko inne co najgorsze bo śmię krytykować jakiś produkt.

I nic się nie zmieni. Już nawet nie mam siły do narzekania.
supra107 - @ReeceWithouterpoon: Mógłbym coś napisać, ale nie wiem po co. Po pierwsze ...
  • Odpowiedz