Wpis z mikrobloga

Jak to jest z tą rękojmią. W formularzu zaznaczyłem, że chciałbym wymianę urządzenia na nowy. Sklep odesłał urządzenie w celu weryfikacji do serwisu. Jeżeli serwis potwierdzi że była usterka to sklep wymieni mi urządzenie na nowe czy odeślą naprawione stare?
#rekojmia #reklamacja #prawo
  • 5
@kamilox4 bo twoje prawo żądać zwrotu czy wymiany a sklep ma prawo odmówić i naprawić jeśli jest możliwość naprawy. No chyba że zaraz od pierwszego dnia produkt był uszkodzony wtedy z mojego doświadczenia zawsze otrzymywalem tego czego żądałem bez problemów.
@kamilox4 będą się rękami i nogami bronić przed oddaniem hajsu/wymianą(jedyne moje problemy ze zwrotami i awariami dotyczyły ekspresów), DeLonghi czy Philips to najgorsze serwisy jakie spotkałem w życiu. Mój się po miesiącu popsuł a w ciągu 4 miesiący był dwa razy wysłany na serwis.